Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/269
Title: Теоретичні та методологічні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
Other Titles: Теоретические и методологические основы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков
Theoretical and methodological principles of interaction of secondary and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
загальноосвітні навчальні заклади
общеобразовательные учебные заведения
of schools
позашкільні навчальні заклади
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
Issue Year: 2017
Publisher: Суми : ФОП Цьома С. П.
Citation: Сєрих Л. В. Теоретичні та методологічні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. зб. матер. міжнар. конф. (м. Суми, 07 грудня 2017 року). Суми : ФОП Цьома С.П., 2017. Ч.2. С. 283–288.
Abstract: У статті висвітлюються теоретичні та методичні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Педагогічний процес у взаємодії означених закладів розглядається як інноваційний. Подано філософські, соціокультурні та психолого-педагогічні детермінанти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. В статье освещаются теоретические и методические основы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Педагогический процесс во взаимодействии указанных заведений рассматривается как инновационный. Представлены философские, социокультурные и психолого-педагогические детерминанты взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. The article highlights the theoretical and methodological basis for the interaction of secondary schools and out-of-school education in aesthetic education of teenagers. The pedagogical process, in collaboration of these institutions is seen as innovative. The presents philosophical, sociocultural and pedagogical determinants of the interaction of secondary schools and out-of-school in aesthetic education of teenagers.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/269
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Theoretica_And_Methodological_Principles_Of_Interaction.pdf340.34 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.