Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/278
Title: Узаємодія освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання
Other Titles: Взаимодействие образовательного процесса учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования
Interaction of the educational process of general secondary and out-of-school education institutions in implementation STEM equipment
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: освітній процес
образовательный процесс
educational process
заклади загальної середньої освіти
общеобразовательные учебные заведения
of schools
заклади позашкільної освіти
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
післядипломна педагогічна освіта
последипломное педагогическое образование
postgraduate pedagogical education
компетентнісний підхід
компетентностный подход
competency approach
Issue Year: 2019
Publisher: Суми: заклад СОР Сумський ЦПО та РТМ
Citation: Сєрих Л. В. Узаємодія освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання. Позашкільна освіта: стратегія, перспективи розвитку, сучасні практики : матер. ІІ обл. наук.-практ. інтернет-конф. Заклад СОР Сумський ЦПО та РТМ ( м. Суми, 05 березня року). Суми, 2019. С. 13–18. URL:http://ocpo.sumy.ua/files/Novini/2019/03/internet-konferencija/Sekcija_4.pdf.
Abstract: У статті проаналізовано вектори взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання, наукові дослідження кола поінформованих фахівців на проблему компетентнісного підходу, що забезпечує ефективність взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання. Зроблено акценти на взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання з іншими інституціями, що уможливлюють професійно-діяльнісне самовдосконалення слухачів різних педагогічних спеціальностей. В статье проанализированы векторы взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования, научные исследования круга информированных специалистов на проблему компетентностного подхода, обеспечивающего эффективность взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования. Сделаны акценты на взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования с другими институтами, позволяющих профессионально-деятельностное самосовершенствования слушателей различных педагогических специальностей. The article analyzes the vectors of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the implementation of STEM-equipment, research of informed specialists on the problem of competence approach, which ensures the effectiveness of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the implementation of STEM-equipment. Emphasis is placed on the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the introduction of STEM-equipment with other institutions that enable professional and self-improvement of students of different pedagogical specialties.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/278
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Implementation_STEM_Equipment.pdf527.35 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.