Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-16T05:41:37Z-
dc.date.available2021-07-16T05:41:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Узаємодія освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання. Позашкільна освіта: стратегія, перспективи розвитку, сучасні практики : матер. ІІ обл. наук.-практ. інтернет-конф. Заклад СОР Сумський ЦПО та РТМ ( м. Суми, 05 березня року). Суми, 2019. С. 13–18. URL:http://ocpo.sumy.ua/files/Novini/2019/03/internet-konferencija/Sekcija_4.pdf.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/278-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вектори взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання, наукові дослідження кола поінформованих фахівців на проблему компетентнісного підходу, що забезпечує ефективність взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання. Зроблено акценти на взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнання з іншими інституціями, що уможливлюють професійно-діяльнісне самовдосконалення слухачів різних педагогічних спеціальностей. В статье проанализированы векторы взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования, научные исследования круга информированных специалистов на проблему компетентностного подхода, обеспечивающего эффективность взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования. Сделаны акценты на взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудования с другими институтами, позволяющих профессионально-деятельностное самосовершенствования слушателей различных педагогических специальностей. The article analyzes the vectors of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the implementation of STEM-equipment, research of informed specialists on the problem of competence approach, which ensures the effectiveness of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the implementation of STEM-equipment. Emphasis is placed on the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the introduction of STEM-equipment with other institutions that enable professional and self-improvement of students of different pedagogical specialties.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: заклад СОР Сумський ЦПО та РТМuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.subjectобразовательный процессuk_UK
dc.subjecteducational processuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectзаклади позашкільної освітиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UK
dc.subjectпоследипломное педагогическое образованиеuk_UK
dc.subjectpostgraduate pedagogical educationuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UK
dc.subjectcompetency approachuk_UK
dc.titleУзаємодія освітнього процесу закладів загальної середньої та позашкільної освіти у впровадженні STEM-обладнанняuk_UK
dc.title.alternativeВзаимодействие образовательного процесса учреждений общего среднего и внешкольного образования во внедрении STEM-оборудованияuk_UK
dc.title.alternativeInteraction of the educational process of general secondary and out-of-school education institutions in implementation STEM equipmentuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Implementation_STEM_Equipment.pdf527.35 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.