Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-16T07:01:50Z-
dc.date.available2021-07-16T07:01:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Нормативно-методичні основи взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А.А. Сбруєва. Суми: Вид-во Сум ДПУ імені А.С. Макаренка, 2019. № 9 (93). С. 108–123.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/282-
dc.description.abstractУ статті розкрито основу концепції взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Першим рівнем концепції ю мегарівень, основні структурні елементи якого і розглянуто в статті. До мегарівня концепції належать соціальна складова, система суспільних відносин, демографічна складова, законодавча, нормативна база дослідження, положення, концепції, нормативні та методичні документи, які діють в умовах взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти і прямо та опосередковано впливають на розвиток естетичної вихованості підлітків. В статье раскрыто основу концепции взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Первым уровнем концепции является мегауровень, основные структурные элементы которого и рассмотрены в статье. К мегауровню концепции принадлежат социальная, демографическая составляющая, система общественных отношений, законодательная, нормативная база исследования, положения, концепции, нормативные и методические документы, которые действуют в условиях взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования и прямо и косвенно влияет на развитие эстетической воспитанности подростков. The article describes the basis of the concept of interaction between institutions of general secondary and out-of-school education in the aesthetic education of adolescents. The first level of the concept is mega-level, the main structural elements of which are discussed in the article. Concepts include the social component, the system of social relations, the demographic component, the legislative, normative base of research, provisions, concepts, normative and methodological documents, which operate in the conditions of interaction of institutions of general secondary and out-of-school education and directly and indirectly influence development of aesthetic education of teenagers. In the interaction of secondary and out-of-school education in the aesthetic education of teenagers the methodological basis is integration of knowledge in the field of aesthetics, pedagogy, ethics, psychology, theories of aesthetic education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: Вид-во Сум ДПУ імені А.С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectнормативно-методичні основиuk_UK
dc.subjectнормативно-методические основыuk_UK
dc.subjectnormative-methodical basesuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectзаклади позашкільної освітиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleНормативно-методичні основи взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeНормативно-методические основы взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeNormative-methodical bases of interaction of establishments of general secondary and out-of-school education in aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Normative_Methodical_Bases.pdf1,17 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.