Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-20T05:12:58Z-
dc.date.available2021-07-20T05:12:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Теоретичні основи реалізації компетентнісного підходу в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика: матеріали регіон. наук.-метод. Семінару (м. Глухів, 26 листопада 2020 року). Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2020. С. 71–74.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/289-
dc.description.abstractУ науковій публікації розглянуто комплекс компетентностей особистості як суб’єкта естетичного виховання у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. З огляду на активізацію всіх сфер суспільного життя, потребують уваги функції, закономірності, зміст та методика формування означених компетентностей у спеціально організованому педагогічному процесі. В научной публикации рассмотрен комплекс компетенций личности как субъекта эстетического воспитания во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования. Учитывая активизацию всех сфер общественной жизни, требуют внимания функции, закономерности, содержание и методика формирования указанных компетенций в специально организованном педагогическом процессе. The scientific publication considers a set of competencies of the individual as a subject of aesthetic education in the interaction of general secondary and extracurricular education. Given the activation of all spheres of public life, the functions, patterns, content and methods of formation of these competencies in a specially organized pedagogical process need attention.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГлухів: ГНПУ імені Олександра Довженкаuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UK
dc.subjectcompetence approachuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleТеоретичні основи реалізації компетентнісного підходу в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeТеоретические основы реализации компетентностного подхода в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical bases of realization of the competence approach in the context of interaction of establishments of general secondary and out-of-school education in aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeabstractsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_ Theoretical_Bases.pdf370,63 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.