Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-20T05:36:58Z-
dc.date.available2021-07-20T05:36:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationSierykh L. V. Анализ результатов исследования взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. International Journal of Innovative Technologies in Social Science. RS Global Sp. z O.O. 2020. 7 (28). URL : https://doi.org/10.31435/ rsglobal_ijitss/30122020/7287.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/292-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні результати наукового дослідження впровадження системи взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Методи діагностування естетичного виховання учнів на етапах констатувального та формувального етапів дослідження, які було використано під час експерименти підтвердили необхідність та правильність одержаних висновків. Окреслена головна мета підвищення естетичної вихованості підлітків – інтеграція реально існуючої системи й нових форм взаємодії, івент-технології в сфері освіти як технології вражень і складової системи соціально-педагогічної діяльності в закладах освіти, методів взаємодії, прийомів естетичного виховання, що націлює підлітків на творчу діяльність, сприяє акмеуспіху, творчій самореалізації підлітків. В статье раскрыты основные результаты научного исследования внедрения системы взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Методы диагностирования эстетического воспитания учащихся на этапах констатирующего и формирующего этапов исследования, которые были использованы при эксперименты подтвердили необходимость и правильность полученных выводов. The article reveals the main results of scientific research on the implementation of the system of interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of adolescents. Methods of diagnosing the aesthetic education of students at the stages of the ascertaining and formative stages of the study, which were used during the experiments, confirmed the need and correctness of the conclusions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherRS Global Sp. z O.O.uk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleАнализ результатов исследования взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeАнализ результатов исследования взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of the results of the study of the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Analysis_Of_The_Results.pdf1.3 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.