Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Title: Компетентнісний підхід у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків
Other Titles: Компетентностный подход во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков
Competence approach in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of teenagers
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
загальноосвітні навчальні заклади
общеобразовательные учебные заведения
of schools
позашкільні навчальні заклади
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenager
Issue Year: 2020
Publisher: Суми: НВВ КЗ СОІППО
Citation: Сєрих, Л. В. (2020). Компетентнісний підхід у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін : зб. матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. форуму (м. Суми, 07-13 грудня 2020 року). Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2020. С. 134–137.
Abstract: У статті розглянуто особливості компетентнісного підходу у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Виявлено вплив, зокрема стратегії локальних змін та стратегії модульних змін, які дозволяють ефективно й детерміновано здійснювати естетичне виховання підлітків. В статье рассмотрены особенности компетентностного подхода во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Выявлено влияние, в частности стратегии локальных изменений и стратегии модульных изменений, которые позволяют эффективно и детерминировано осуществлять эстетическое воспитание подростков. The article considers the peculiarities of the competence approach in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of adolescents. The influence is revealed, in particular, strategies of local changes and strategies of modular changes, which allow carrying out aesthetic education of teenagers effectively and deterministically.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Competence_Approach_Aesthetic_Educational.pdf412.6 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.