Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-20T05:52:29Z-
dc.date.available2021-07-20T05:52:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСєрих, Л. В. (2020). Компетентнісний підхід у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Соціально-психологічні аспекти розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін : зб. матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. форуму (м. Суми, 07-13 грудня 2020 року). Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2020. С. 134–137.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/293-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості компетентнісного підходу у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Виявлено вплив, зокрема стратегії локальних змін та стратегії модульних змін, які дозволяють ефективно й детерміновано здійснювати естетичне виховання підлітків. В статье рассмотрены особенности компетентностного подхода во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Выявлено влияние, в частности стратегии локальных изменений и стратегии модульных изменений, которые позволяют эффективно и детерминировано осуществлять эстетическое воспитание подростков. The article considers the peculiarities of the competence approach in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of adolescents. The influence is revealed, in particular, strategies of local changes and strategies of modular changes, which allow carrying out aesthetic education of teenagers effectively and deterministically.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: НВВ КЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleКомпетентнісний підхід у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeКомпетентностный подход во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeCompetence approach in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Competence_Approach_Aesthetic_Educational.pdf412.6 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.