Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-20T06:15:02Z | - |
dc.date.available | 2021-07-20T06:15:02Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих Л. В. Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : матеріали. ІV Всеукр. науково-методичної практ. конференції / за ред. Л.В. Сєрих, к. пед. наук, доц. (м. Суми, 27 лютого 2020 року). Суми : НІКО, 2020. С. 295–299. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/295 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються технології критичного мислення, які застосовуються при розв’язанні будь-яких проблемних завдань учнями закладів загальної середньої освіти чи вихованцями закладів позашкільної освіти. Означена взаємодія відбувається на макрорівні взаємодії, коли до неї залучають учні-вихованці, демонструючи суб’єкт-суб’єктні відносини. Подано порівняльну характеристику кричному мисленню вчителя й учня. В статье рассматриваются технологии критического мышления, которые применяются при решении любых проблемных задач учащимися учреждений общего среднего образования или воспитанниками учреждений внешкольного образования. Данная взаимодействие происходит на макроуровне взаимодействия, когда к ней привлекают ученики воспитанники, демонстрируя субъект-субъектные отношения. Дана сравнительная характеристика кричного мышлению учителя и ученика. The article discusses the technologies of critical thinking, which are used in solving any problem by students of general secondary education or pupils of out-of-school education. This interaction occurs at the macro level of interaction, when students are involved in it, demonstrating the subject-subject relationship. A comparative description of the crying thinking of the teacher and the student is given. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми: НІКО | uk_UK |
dc.subject | взаємодія | uk_UK |
dc.subject | взаимодействие | uk_UK |
dc.subject | interaction | uk_UK |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.subject | общеобразовательные учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | of schools | uk_UK |
dc.subject | заклади позашкільної освіти | uk_UK |
dc.subject | внешкольные учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | out-of-school educational institutions | uk_UK |
dc.subject | критичне мислення | uk_UK |
dc.subject | критическое мышление | uk_UK |
dc.subject | critical thinking | uk_UK |
dc.subject | підлітки | uk_UK |
dc.subject | подростки | uk_UK |
dc.subject | teenager | uk_UK |
dc.title | Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти: застосування технології критичного мислення в естетичному вихованні підлітків | uk_UK |
dc.title.alternative | Взаимодействие учреждений общего среднего и внешкольного образования: применение технологии критического мышления в эстетическом воспитании подростков | uk_UK |
dc.title.alternative | Interaction of general secondary and out-of-school education institutions: application of critical thinking technology in aesthetic education of teenagers | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Interaction_Critical_Thinking_Aesthetic.pdf | 540,23 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.