Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-21T05:32:08Z-
dc.date.available2021-07-21T05:32:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Реалізація суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. World science: problems, prospects and innovations: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Toronto, Canada 25-27 November 2020). Торонто : Канада, 2020. P. 909–913.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/297-
dc.description.abstractУ статті розкрито суб’єктно-діяльнісний підхід в естетичному вихованні підлітків, один із ряду визначених підходів, зокрема таких як аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований, аналіз якого дозволяє повною мірою реалізувати його основи у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. В статье раскрыто субъектно-деятельностный подход в эстетическом воспитании подростков, один из ряда определенных подходов, в частности таких как аксиологический, компетентностный, личностно ориентированный, анализ которого позволяет в полной мере реализовать его основания в взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования. The article reveals the subject-activity approach in the aesthetic education of teenagers, one of a number of defined approaches, such as axiological, competence, personality-oriented, the analysis of which allows to fully implement its basics in the interaction of general secondary and extracurricular education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТоронто : Канадаuk_UK
dc.subjectсуб’єктно-діяльнісний підхідuk_UK
dc.subjectсубъектно-деятельностный подходuk_UK
dc.subjectthe subject-activity approachuk_UK
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectзаклади позашкільної освітиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleРеалізація суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освітиuk_UK
dc.title.alternativeРеализация субъектно-деятельностного подхода в эстетическом воспитании подростков в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образованияuk_UK
dc.title.alternativeImplementation of the subject-activity approach in the aesthetic education of adolescents in the context of the interaction of general secondary and out-of-school educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Subject_Activity_Approach.pdf346.8 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.