Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-21T05:32:08Z | - |
dc.date.available | 2021-07-21T05:32:08Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих Л. В. Реалізація суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. World science: problems, prospects and innovations: матер. міжн. наук.-практ. конф. (Toronto, Canada 25-27 November 2020). Торонто : Канада, 2020. P. 909–913. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/297 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суб’єктно-діяльнісний підхід в естетичному вихованні підлітків, один із ряду визначених підходів, зокрема таких як аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований, аналіз якого дозволяє повною мірою реалізувати його основи у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. В статье раскрыто субъектно-деятельностный подход в эстетическом воспитании подростков, один из ряда определенных подходов, в частности таких как аксиологический, компетентностный, личностно ориентированный, анализ которого позволяет в полной мере реализовать его основания в взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования. The article reveals the subject-activity approach in the aesthetic education of teenagers, one of a number of defined approaches, such as axiological, competence, personality-oriented, the analysis of which allows to fully implement its basics in the interaction of general secondary and extracurricular education. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Торонто : Канада | uk_UK |
dc.subject | суб’єктно-діяльнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | субъектно-деятельностный подход | uk_UK |
dc.subject | the subject-activity approach | uk_UK |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.subject | общеобразовательные учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | of schools | uk_UK |
dc.subject | заклади позашкільної освіти | uk_UK |
dc.subject | внешкольные учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | out-of-school educational institutions | uk_UK |
dc.subject | взаємодія | uk_UK |
dc.subject | взаимодействие | uk_UK |
dc.subject | interaction | uk_UK |
dc.subject | підлітки | uk_UK |
dc.subject | подростки | uk_UK |
dc.subject | teenager | uk_UK |
dc.title | Реалізація суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Реализация субъектно-деятельностного подхода в эстетическом воспитании подростков в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования | uk_UK |
dc.title.alternative | Implementation of the subject-activity approach in the aesthetic education of adolescents in the context of the interaction of general secondary and out-of-school education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Subject_Activity_Approach.pdf | 346.8 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.