Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorAgnieszka, Kamtoh-
dc.contributor.authorАгнешка, Камтох-
dc.contributor.authorАгнешка, Камтох-
dc.date.accessioned2021-07-23T05:56:03Z-
dc.date.available2021-07-23T05:56:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationSierykh L. V. & Agnieszka Psychological and pedagogical features of teenagers in the context of aesthetic education. PNAP. Scientific Journal of Polonia University Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej. 40 (3). P. 164–171. URL : http://pnap.ap.edu.pl/index.php/pnap/issue/view/47/31uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/311-
dc.description.abstractThe aim of this paper is to prove: to determine the main periods of individual mental development of the individual and their criteria, which include characteristic for each age social situation of development, leading activities in its relationship with other activities. In our study – this is an aesthetic activity provided by effective aesthetic education of teenagers. Метою даної роботи є довести: визначити основні періоди індивідуального психічного розвитку особистості та їх критерії, які включають характерну для кожного віку соціальну ситуацію розвитку, провідну діяльність у її взаємозв'язку з іншими видами діяльності. У нашому дослідженні – це естетична діяльність, що забезпечується ефективним естетичним вихованням підлітків. Целью данной статьи является доказать: определить основные периоды индивидуального психического развития личности и их критерии, которые включают характерную для каждого возраста социальную ситуацию развития, ведущую деятельность в ее взаимосвязи с другими видами деятельности. В нашем исследовании – это эстетическая деятельность, обеспечиваемая эффективным эстетическим воспитанием подростков.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherPNAP. Scientific Journal of Polonia University Periodyk Naukowy Akademii Polonijnejuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectpsychological and pedagogical featuresuk_UK
dc.subjectпсихолого-педагогічні особливостіuk_UK
dc.subjectпсихолого-педагогические особенностиuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectteenagersuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.titlePsychological and pedagogical features of teenagers in the context of aesthetic educationuk_UK
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні особливості підлітків у контексті естетичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeПсихолого-педагогические особенности подростков в контексте эстетического воспитанияuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Agnieszka_Sumy_Psychological_And_Pedagogical_Features_Of_Teenagers.pdf609,5 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.