Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-10-23T07:04:57Z-
dc.date.available2021-10-23T07:04:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСєрих, Л. В. (2021). Зміст концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: простір освітніх можливостей» (Сєрих Л.В., завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук, доцент КЗ СОІППО). Суми, 2021, 8.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/342-
dc.description.abstractУ презентації розглянуто зміст, мету, завдання концепції «Нова Українська школа», компоненти Формули Нової української школи. В презентации рассмотрены содержание, цели, задачи концепции «Новая Украинская школа», компоненты Формулы Новой украинской школы. The presentation considers the content, purpose, objectives of the concept of "New Ukrainian School", the components of the Formula of the New Ukrainian School.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: КЗ СОІППО, кафедра теорії і методики змісту освітиuk_UK
dc.subjectНова українська школаuk_UK
dc.subjectНовая украинская школаuk_UK
dc.subjectNew ukrainian schooluk_UK
dc.subjectкомпетентностіuk_UK
dc.subjectкомпетентностиuk_UK
dc.subjectcompeten’suk_UK
dc.subjectпростір освітиuk_UK
dc.subjectобразовательное пространствоuk_UK
dc.subjectspace of educationuk_UK
dc.titleЗміст концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: простір освітніх можливостей»uk_UK
dc.title.alternativeСодержание концепции «НОВАЯ УКРАИНСКАЯ ШКОЛА: пространство образовательных возможностей»uk_UK
dc.title.alternativeContent of the concept «NEW UKRAINIAN SCHOOL: space of educational opportunities»uk_UK
dc.typePresentationuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_NEW_UKRAINIAN_ SCHOOL.pdf1.38 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.