Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/372
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Посна, Людмилв Василівна | - |
dc.contributor.author | Посна, Людмила Васильевна | - |
dc.contributor.author | Posna, Lyudmyla Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-16T09:21:34Z | - |
dc.date.available | 2021-12-16T09:21:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Посна Л.В. Використання інтерактивних технологій навчання. Особистісно- професійна компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи: збірник наукових статей. Суми: НВВ КЗ СОІППО, 2021. С. 296-298. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/372 | - |
dc.description.abstract | Розвиток творчого потенціалу людини трактується сьогодні як основне завдання навчального закладу. Для його реалізації потрібно розглянути слухача не як суму зовнішніх впливів,а як дійсну, активну, діяльну істоту. У цьому основна суть перебудови навчально-виховного процесу. Слухач в післядипломній освіті – це не об’єкт, а насамперед творець свого власного «Я». Отож головним для викладача стає залучення слухача до процесу пошуку, коли пошук стає точкою відлікуі руху у часі і просторі відносно себе самого. Забезпечити самореалізацію свого життя слухачеві зараз допомагають в тому числі і нетрадиційні заняття, саме вони сприяють формуванню того чи іншого ідеалу, відкривають безмежний світ, в якому можна працювати над собою – набувати знання,розвивати самоаналіз; допомагають відкрити і вирішити для себе питання: що я вмію, що я можу? А відтак і – хто я? Для чого я в цім світі? Нетрадиційні заняття – не самоціль (як, зрештою, і всі інноваційні заняття). Це лише засіб для досягнення тієї атмосфери, що найкраще сприяє співробітництву, порозумінню і доброзичливості, надає можливості дійсно реалізувати особистісно-орієнтоване навчання. Развитие творческого потенциала человека трактуется сегодня как основная задача учебного заведения. Для его реализации следует рассмотреть слушателя не как сумму внешних воздействий,а как действительное, активное, деятельное существо. При этом основная сущность перестройки учебно-воспитательного процесса. Слушатель в последипломном образовании – это не объект, а, прежде всего, создатель своего собственного «Я». то то жеглавным для преподавателя становится вовлечение слушателя в процесс поиска, когда поиск становится точкой отсчетаи движения во времени и пространстве относительно себя самого. Обеспечить самореализацию своей жизни слушателю сейчаспомогают в том числе и нетрадиционные занятия, именно они способствуют формированию того или иного идеала, открывают безграничный мир, в котором можно работать над собой – приобретать знания,развивать самоанализ; помогают открыть и решить себе вопрос: что я умею, что я могу? А поэтому и – кто я? Зачем я в этом мире? Нетрадиционные занятия – не самоцель (как, наконец, и все инновационные занятия). Это только средство для достижение той атмосферы, которая лучше способствует сотрудничеству, взаимопониманию и доброжелательности, дает возможности действительно реализовать личностно-ориентированное обучение. The development of human creativity is interpreted today as the main task educational institution. For its implementation it is necessary to consider the listener not as the sum of external influences, but as a real, active, active being. This is the main essence of the restructuring of the educational process. The student in postgraduate education is not an object, but first of all the creator of his own "I". So.the main thing for the teacher is to involve the student in the search process, when the search becomes a starting point and movement in time and space relative to oneself. Ensure the listener's self-realization now help, including non-traditional classes, they contribute to the formation of one or another ideal, open a boundless world in which you can work on yourself - to acquire knowledge, develop introspection; help to discover and solve the question: what can I do, what can I do? AND so who am I Why am I in this world? Non-traditional classes are not an end in themselves (as, after all, are all innovative classes). This is just a tool for achieving the atmosphere that best promotes cooperation, understanding and goodwill, provides opportunities to really implement personality-oriented learning. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми: НВВ КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UK |
dc.subject | интерактивное обучение | uk_UK |
dc.subject | interactive learning | uk_UK |
dc.subject | технологї | uk_UK |
dc.subject | технологии | uk_UK |
dc.subject | technologies | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | образование | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | інноваційне навчання | uk_UK |
dc.subject | инновационное обучение | uk_UK |
dc.subject | innovative learning | uk_UK |
dc.title | Використання інтерактивних технологій навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Использование интерактивных технологий обучения | uk_UK |
dc.title.alternative | Active interactive technologist's research | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Posna_ Active_Іnteractive_Technologist's.pdf | 455.21 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.