Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазуренко, Володимир Олексійович | - |
dc.contributor.author | Mazyrenko, Volodymyr Oleksiyovych | - |
dc.contributor.author | Логвиненко, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Logvynenko, Yuliia Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-11T07:19:13Z | - |
dc.date.available | 2022-11-11T07:19:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Мазуренко В. О., Логвиненко Ю. В. Фізична економія як платформа для перезавантаження сучасної освітньої системи. Імідж сучасного педагога. 2020. № 2. С. 5-8. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/390 | - |
dc.description.abstract | Криза світової та української систем освіти може стати основною причиною регресу та ще більшого загострення глобальних світових проблем. Представники української школи фізичної економії, починаючи з ХІХ століття, пропонують новий підхід до основ загальноцивілізаційного розвитку. Розвідка доводить, що побудова освітнього процесу на наукових досягненнях і відкриттях С. Подолинського, В. Вернадського, М. Руденка може стати превентивним засобом збереження органічного життя на планеті та покращення якості життя людства. The crisis of the world and Ukrainian education systems can become the main cause of regression and even greater aggravation of global world problems. Representatives of Ukrainian school of Physical Economy, starting from the 19th century, offer a new approach to the foundations of general civilizational development. Intelligence proves that building the educational process on the scientific achievements and discoveries of S. Podolinskyi, V. Vernadskyi, and M. Rudenko can become a preventive means of preserving organic life on the planet and improving the quality of life of mankind. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Полтавська академія неперервної освіти ім. М.В. Остроградського, Україна | uk_UK |
dc.subject | В. Вернадський | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | V. Vernadskyi | uk_UK |
dc.subject | С. Подолинський | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | S. Podolinskyi | uk_UK |
dc.subject | М. Руденко | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | M. Rudenko | uk_UK |
dc.subject | система освіти | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | educational system | uk_UK |
dc.subject | українська школа фізичної економії | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | Ukrainian school of Physical Economy | uk_UK |
dc.title | Фізична економія як платформа для перезавантаження сучасної освітньої системи | uk_UK |
dc.title.alternative | Physical Economy as a Platform for Rebooting Modern Educational System | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Імідж сучасного педагога №2 2020.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.