Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/395
Title: | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика |
Other Titles: | Personal and professional teacher’s competence: theory and practice |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | особистісно-професійна компетентність - personal and professional competence педагог - teacher теорія - theory практика - practice |
Issue Year: | 2022 |
Publisher: | Суми: НІКО |
Citation: | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика (2022): збірник статей VІ Всеукр. наук.-метод. практ. конференції. (19 травня 2022 року). За заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2022. 131 с. |
Abstract: | У збірнику матеріалів конференції представлені доповіді та повідомлення науковців, методистів, управлінців, учителів на проблему формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються професійні, соціальні, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, повної загальної середньої, позашкільної, професійної вищої освіти. The collection of conference materials presents reports of scientists, methodologists, managers, teachers on the problem of formation and development of personal and professional competence of a teacher. In the context of humanitarian meaning professional, social, managerial, psychological, methodological characteristics of personal and professional competence of teachers of preschool, primary, complete general secondary, extracurricular, professional higher education are revealed. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/395 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
19.05.2022 ЗБІРНИК.pdf | 3.15 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.