Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовиченко, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Iryna Vitaliyvna-
dc.contributor.authorКісільова, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorKisilova, Mаrуna Viktorivna-
dc.date.accessioned2022-12-16T11:01:43Z-
dc.date.available2022-12-16T11:01:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСоціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь: 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи : методичний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / уклад. М.В. Кісільова; за ред. І.В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2022. 82 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/398-
dc.description.abstractУ методичному посібнику значну увагу приділено особливостям навчання учнів 5-6 класів у Новій українській школі за освітньою галуззю «Соціальна і здоров’язбережувальна». У пропонованому методичному посібнику розглянуто базовий компонент соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі. Запропоновано до ознайомлення модельні навчальні програми з навчально-методичною підтримкою, яка представлена у вигляді QR-кодів; наведено приклади інтерактивних методів навчання та критичного мислення, які вчитель може використовувати під час організації освітньої діяльності в закладах освіти; розглянуто здоров’язбережувальні технології та оцінювання результатів навчання учнів. Методичний посібник стане у нагоді вчителям, які навчатимуть курсам, що реалізують освітню галузь «Соціальна і здоров’язбережувальна». In methodological manual considerable attention to the peculiarities of student learning in New Ukrainian School by educational branch ‘Social and Health Care’ is paid. In proposed methodological manual the basic component of educational branch ‘Social and Health Care’ is considered. Model training programs with educational and methodical support presented in form of QR-codes are offered for review; examples of interactive learning methods and critical thinking that teacher can use while organizing educational activities in educational institutions are given; health care technologies and assessment of student’s learning outcomes are considered. The methodical manual could be useful for teachers of educational branch ‘Social and Health Care’.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНВВ КЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectметодичний посібникuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectmethodological manualuk_UK
dc.subjectсоціальна і здоров’язбережувальна освітня галузьuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjecteducational branch ‘Social and Health Care’uk_UK
dc.subjectНова українська школаuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectNew Ukrainian Schooluk_UK
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UK
dc.subjecthealth care technologiesuk_UK
dc.titleСоціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь: 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи : методичний посібник для вчителів закладів загальної середньої освітиuk_UK
dc.title.alternative‘Social and Health Care’ educational branch: 5-6 grades (adaptation cycle) of the New Ukrainian School: a methodological manual for teachers of general secondary education institutionsuk_UK
dc.typeWorking Paperuk_UK
Appears in Collections:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кісільова М.В. СЗО 5 клас.pdf3.93 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.