Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/39
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабудько, Степан Пилипович-
dc.contributor.authorЛабудько, Степан Филиппович-
dc.contributor.authorLabudko, Stepan Philipovich-
dc.date.accessioned2016-06-06T11:21:07Z-
dc.date.available2016-06-06T11:21:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛабудько С. Блог як середовище неперервної освіти вчителя [Електронний ресурс] / С. Лабудько // Нові інформаційні технології в освіті для всіх (ITEA-2014): матеріали дев’ятої міжнародної конференції (Київ, 25-26 листопада 2014 року). – Режим доступу до ресурсу: http://issuu.com/iteaconf/docs/itea2014ua1/290?e=0. – Назва з екрана.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/39-
dc.description.abstractУ даній публікації порушується питання про використання блога як середовища неперервної освіти вчителя. В данной публикации затрагивается вопрос об использовании блога как среды непрерывного образования учителя. This publication raises the question of the use of blogs as a medium of continuous education teacher.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherITEA-2014. Київ, Українаuk_UK
dc.subjectблогuk_UK
dc.subjectблогuk_UK
dc.subjectbloguk_UK
dc.subjectосвіта вчителяuk_UK
dc.subjectосвіта вчителяuk_UK
dc.subjecteducation teacheruk_UK
dc.subjectнеперервна освіта вчителяuk_UK
dc.subjectнепрерывное образование учителяuk_UK
dc.subjectcontinuous education teacheruk_UK
dc.subjectблог в освітіuk_UK
dc.subjectблог в сфере образованияuk_UK
dc.subjectblog in educationuk_UK
dc.titleБлог як середовище неперервної освіти вчителяuk_UK
dc.title.alternativeБлог как среда непрерывного образования учителяuk_UK
dc.title.alternativeBlog as an environment continuing teacher educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Labudko_Blog_Neperervna_Osvita.pdf428,31 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.