Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/406
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонченко, Марія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Antonchenko, Mariia Alekseevna | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-27T12:22:12Z | - |
dc.date.available | 2023-01-27T12:22:12Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Антонченко М. Дефініція поняття «інфомедійна грамотність педагога». Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей / голов. ред.: В. Ф. Іванов – Київ : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. С. 12–21. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/406 | - |
dc.description.abstract | У статі розглянуто поняття «інформаційна грамотність», «медіаграмотність», «медіаінформаційна» та «інфомедійна грамотность» у роботах науковців та світових організацій. Розкрито їх сутність та відмінності та подано їх дефініцію стосовно педагогічних працівників. Висвітлення досвіду впровадження медіаосвіти в освітній процес Сумського ОІППО. Зроблено висновок, що розвиток інфомедійної грамотності педагогів потрібно здійснювати постійно, на протязі всієї професійної діяльності та вона є підґрунтям розвитку інформаційної й медіакультури педагогів. The article examines the concepts of "information literacy", "media literacy", "media-information" and “infomedia literacy” in the works of scientists and world organizations. Their essence and differences are revealed, and their definition is presented in relation to pedagogical workers. Highlighting the experience of implementing media education in the educational process of the Sumy RIPPE. It was concluded that the development of information and media literacy of teachers should be carried out constantly, throughout the entire professional activity, and it is the basis for the development of information and media culture of teachers. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси | uk_UK |
dc.subject | інфомедійна грамотність педагога | uk_UK |
dc.subject | infomedia literacy of a teacher | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UK |
dc.subject | media literacy | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | інформаційна грамотність | uk_UK |
dc.subject | information literacy | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UK |
dc.subject | media education | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Дефініція поняття «інфомедійна грамотність педагога» | uk_UK |
dc.title.alternative | Definition of the concept of "infomedia literacy of a teacher" | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Antonchenko_Definition_стор_13-22.pdf | 322,39 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.