Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонченко, Марія Олексіївна-
dc.contributor.authorAntonchenko, Mariia Alekseevna-
dc.date.accessioned2023-01-27T12:22:12Z-
dc.date.available2023-01-27T12:22:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАнтонченко М. Дефініція поняття «інфомедійна грамотність педагога». Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей / голов. ред.: В. Ф. Іванов – Київ : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. С. 12–21.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/406-
dc.description.abstractУ статі розглянуто поняття «інформаційна грамотність», «медіаграмотність», «медіаінформаційна» та «інфомедійна грамотность» у роботах науковців та світових організацій. Розкрито їх сутність та відмінності та подано їх дефініцію стосовно педагогічних працівників. Висвітлення досвіду впровадження медіаосвіти в освітній процес Сумського ОІППО. Зроблено висновок, що розвиток інфомедійної грамотності педагогів потрібно здійснювати постійно, на протязі всієї професійної діяльності та вона є підґрунтям розвитку інформаційної й медіакультури педагогів. The article examines the concepts of "information literacy", "media literacy", "media-information" and “infomedia literacy” in the works of scientists and world organizations. Their essence and differences are revealed, and their definition is presented in relation to pedagogical workers. Highlighting the experience of implementing media education in the educational process of the Sumy RIPPE. It was concluded that the development of information and media literacy of teachers should be carried out constantly, throughout the entire professional activity, and it is the basis for the development of information and media culture of teachers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАкадемія української преси, IREX, Центр Вільної пресиuk_UK
dc.subjectінфомедійна грамотність педагогаuk_UK
dc.subjectinfomedia literacy of a teacheruk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UK
dc.subjectmedia literacyuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectінформаційна грамотністьuk_UK
dc.subjectinformation literacyuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectмедіаосвітаuk_UK
dc.subjectmedia educationuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleДефініція поняття «інфомедійна грамотність педагога»uk_UK
dc.title.alternativeDefinition of the concept of "infomedia literacy of a teacher"uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonchenko_Definition_стор_13-22.pdf322.39 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.