Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-05-01T06:38:33Z-
dc.date.available2023-05-01T06:38:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПодліняєва О.О. Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді. Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2017. Вип.4. С. 256–260.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/412-
dc.descriptionhttp://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journalsuk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена огляду особливостей використання та створення цифрової розповіді (digital storytelling) як однієї з освітніх медійних технологій. У статті представлено опис технології сторітеллінгу, а також подано різні класифікації цифрових розповідей та алгоритм роботи над їх створенням; наведено приклади практичного застосування даної технології у професійній діяльності педагога. В роботі представлено огляд ряду програмних продуктів і форматів, що дозволяють організувати мультимедійний контент, перераховані інструменти, що полегшують підбір матеріалів для розробки і публікації цифрової розповіді. Виявлено спектр компетенцій, які формуються в процесі розробки цифрової розповіді. Стаття також розглядає питання розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя і учня як необхідної умови використання можливостей цифрових розповідей у навчальному процесі. The article describes the usage and creation of digital narratives (digital storytelling) as one of educational media technologies. It contains the description of storytelling technology and presents various classifications of digital stories and the algorithm of their creation; examples of practical application of this technology in teacher’s professional activity. The article presents an overview of the range of software products and formats that allow organizing multimedia content, these tools facilitate the selection of materials that could help to design and publish a digital story. The range of competencies, which are formed in the process of developing digital storytelling, is identified.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСумДПУ ім. А.С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectмедійні технологіїuk_UK
dc.subjectmedia technologiesuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectсторітеллінгuk_UK
dc.subjectstorytellinguk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectцифрова розповідьuk_UK
dc.subjectdigital storytellinguk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk_UK
dc.subjectinformation and communication competenceuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleМедійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (digital storytelling)uk_UK
dc.title.alternativeMedia Technologies іn Education: Creation аnd Use оf Digital Storytellinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_4-14-Podlinyayeva_Scientific_journal_FMO.pdf1.01 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.