Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/413
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонченко, Марія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Antonchenko, Mariia Alekseevna | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-12T11:10:37Z | - |
dc.date.available | 2023-05-12T11:10:37Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Антонченко М. О. Розвиток критичного мислення як головне завдання медіаосвіти. Методика інтеграції в проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» : збірник матеріалів / Редкол.: В. Ф. Іванов (голов. ред.) [та ін.] Київ : Академія української преси, IREX, Центр вільної преси, 2022. С. 10-21. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/413 | - |
dc.description | https://www.aup.com.ua/zbirnik-materialiv-metodika-integr | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті розкрито зв’язок медіаосвіти та інфомедійної грамотності з критичним мисленням. Проаналізовано термін «критичне мислення». Розглянуто його властивості, основна функція, змістовний й операційний блоки, рівні та перебіг процесу розвитку критичного розмірковування. Зроблено висновок, що розвиток критичного мислення педагогів потрібно здійснювати постійно, протягом усієї професійної діяльності та що критичне мислення є підґрунтям розвитку інфомедійної грамотності педагогів та медіаосвіти в цілому. The article reveals the connection between media education, information literacy with critical thinking. The term «critical thinking» is analyzed. Its properties, main function, content and operational blocks, levels and course of the process of development of critical thinking are considered. It is concluded that the development of critical thinking of teachers should be carried out constantly, throughout the professional activity and that it is the basis for the development of information literacy of teachers and media education in general. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Академія української преси, IREX, Центр вільної преси | uk_UK |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UK |
dc.subject | media education | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | інфомедійна грамотність | uk_UK |
dc.subject | infomedia literacy | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | критичне мислення | uk_UK |
dc.subject | critical thinking | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Розвиток критичного мислення як головне завдання медіаосвіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Development of critical thinking as the main task of media education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbirnik_infor_gramot_2022-стор10-21.pdf | 360.67 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.