Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T06:09:21Z | - |
dc.date.available | 2023-06-26T06:09:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2023. 207 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418 | - |
dc.description.abstract | У збірнику наукових матеріалів представлені доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти. The collection of scientific materials presents the reports of scientists, methodologists, teachers of higher education institutions, managers, teachers, educators of preschool education institutions, leaders of groups of out-of-school education institutions on the current problem of the formation and development of the personal and professional competence of a teacher. Pedagogical, professional, social, philosophical, managerial, psychological, methodical characteristics of the personal and professional competence of teachers of preschool, primary, general secondary, after-school, professional, higher education are revealed in the context of humanitarian meanings. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : НІКО | uk_UK |
dc.subject | особистісно-професійна компетентність | uk_UK |
dc.subject | personal and professional competence | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | педагоги | uk_UK |
dc.subject | teachers | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | теорія і практика педагогічної діяльності | uk_UK |
dc.subject | theory and practice of pedagogical activity | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | competency approach | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика | uk_UK |
dc.title.alternative | Personal and professional teacher’s competence: theory and practice | uk_UK |
dc.type | conferences-materials | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
30.03.2023 ЗБІРНИК.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.