Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448
Title: | Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух» |
Other Titles: | Mediated internal developmental, correctional, rehabilitational management of the processes of habilitation of the positive components of a person as a “bio-socio-spirit” system |
Authors: | Золотарьова, Тетяна Вікторівна Zolotaryova, Теtiana Victorivna |
Keywords: | абілітація habilitation - розвиток development - корекція correction - реабілітація rehabilitation - опосередковане внутрішнє управління mediated internal management - позитивні й негативні складові людини як системи «біо-соціо-дух» positive and negative components of a person as a “bio-socio-spirit” system - діти з психофізичними порушеннями children with psychophysical disorders - синергетика synergetics - |
Issue Year: | 2022 |
Publisher: | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка |
Citation: | Золотарьова Т. В. Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022, № 7-8 (121-122). С. 211-223 |
Abstract: | Запропоновано визначення та схеми, які відображають сутність трикомпонентних процесів «абілітація – розвиток – абілітація», «абілітація – корекція – абілітація», «абілітація – реабілітація – абілітація». Доведено, що опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації складається з двох видів безпосереднього управління і стимулює утворення горизонтальних зв’язків між знаннями, уміннями, навичками, сприяючи соціальній адаптації дітей із психофізичними порушеннями. The author proposed schemes are that reflect the essence of the processes “habilitation – development – habilitation”, “habilitation – correction – habilitation”, “habilitation – rehabilitation – habilitation”. Thus, the considered mediated management of the habilitation process consists of two types of immediate management in accordance with a pair of implemented processes and stimulates the formation of horizontal links between knowledge, skills, abilities, and contributes to the social adaptation of children with psychophysical disorders. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448 |
Appears in Collections: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zolotaryova_ Mediated_management.pdf | 485.33 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.