Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448| Назва: | Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух» |
| Інші назви: | Mediated internal developmental, correctional, rehabilitational management of the processes of habilitation of the positive components of a person as a “bio-socio-spirit” system |
| Автори: | Золотарьова, Тетяна Вікторівна Zolotaryova, Теtiana Victorivna |
| Ключові слова: | абілітація habilitation - розвиток development - корекція correction - реабілітація rehabilitation - опосередковане внутрішнє управління mediated internal management - позитивні й негативні складові людини як системи «біо-соціо-дух» positive and negative components of a person as a “bio-socio-spirit” system - діти з психофізичними порушеннями children with psychophysical disorders - синергетика synergetics - |
| Рік публікації: | 2022 |
| Видавець: | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка |
| Бібліографічний опис: | Золотарьова Т. В. Опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації позитивних складових людини як системи «біо-соціо-дух». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022, № 7-8 (121-122). С. 211-223 |
| Короткий огляд (реферат): | Запропоновано визначення та схеми, які відображають сутність трикомпонентних процесів «абілітація – розвиток – абілітація», «абілітація – корекція – абілітація», «абілітація – реабілітація – абілітація». Доведено, що опосередковане внутрішнє розвивальне, корекційне, реабілітаційне управління процесом абілітації складається з двох видів безпосереднього управління і стимулює утворення горизонтальних зв’язків між знаннями, уміннями, навичками, сприяючи соціальній адаптації дітей із психофізичними порушеннями. The author proposed schemes are that reflect the essence of the processes “habilitation – development – habilitation”, “habilitation – correction – habilitation”, “habilitation – rehabilitation – habilitation”. Thus, the considered mediated management of the habilitation process consists of two types of immediate management in accordance with a pair of implemented processes and stimulates the formation of horizontal links between knowledge, skills, abilities, and contributes to the social adaptation of children with psychophysical disorders. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/448 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zolotaryova_ Mediated_management.pdf | 485,33 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.