Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовиченко, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Iryna Vitaliyvna-
dc.contributor.authorМетейко, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorMeteiko, Alla Vladimirovna-
dc.date.accessioned2024-01-04T09:58:50Z-
dc.date.available2024-01-04T09:58:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦентри професійного розвитку педагогічних працівників: організаційно-методичні аспекти : методичні рекомендації / уклад. І. В. Удовиченко, А. В. Метейко. Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. 72 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/451-
dc.description.abstractУ методичних рекомендаціях розглянуто нормативні документи, якими мають керуватися педагогічні працівники Центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час планування та реалізації методичної роботи з педагогами громади, які входять до зони їх обслуговування. Деталізовано дефініцію понять «ідея», «методична тема», «методична проблема» та їх підпорядкування під час планування методичної роботи у закладі освіти, чи-то у процесі використання окремим педагогом, а також окреслено роль Центрів професійного розвитку педагогічних працівників у цьому процесі. Висвітлено спільні та відмінні риси функціонування методичних об’єднань і професійних спільнот педагогічних працівників. Наведено приклади методичних форм роботи, що сприятимуть ефективній діяльності професійних спільнот в очному та дистанційному форматах взаємодії. Розглянуто можливості організації професійних спільнот за допомогою соціальних мереж. The methodological recommendations consider regulatory documents that should be guided by pedagogical workers of Centers for professional development of pedagogical workers during the planning and implementation of methodical work with teachers of the community that are part of their service area. The definition of the concepts "idea", "methodical topic", "methodical problem" and their subordination during the planning of methodical work in an educational institution, or in the process of use by an individual teacher, is detailed, and the role of Centers for the professional development of pedagogical workers in this process is also outlined. Common and distinctive features of the functioning of methodical associations and professional communities of pedagogical workers are highlighted. Examples of methodical forms of work that will contribute to the effective activity of professional communities in face-to-face and remote formats of interaction are given. Possibilities of organizing professional communities using social networks are considered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherФОП Цьома С.П.uk_UK
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UK
dc.subjectguidelinesuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectцентри професійного розвиткуuk_UK
dc.subjectprofessional development centersuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectорганізація методичної роботиuk_UK
dc.subjectorganization of methodical workuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпрофесійні спільноти вчителівuk_UK
dc.subjectprofessional communities of teachersuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleЦентри професійного розвитку педагогічних працівників: організаційно-методичні аспектиuk_UK
dc.title.alternativeProfessional development centers for teaching staff: organizational and methodological aspectsuk_UK
dc.typeWorking Paperuk_UK
Appears in Collections:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 ЦПР ПП метод.реком. (на репозитарій).pdf2.43 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.