Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/49
Title: | Розвиток змісту навчання історії України в загальноосвітніх школах 60 – 90-х рр. ХХ ст. |
Other Titles: | Развитие содержания обучения истории Украины в общеобразовательных школах 60 – 90-х гг. ХХ в. The development of the content of teaching Ukrainian history in secondary schools 60’s − 90’s of the 20th century |
Authors: | Драновська, Світлана Вікторівна Драновская, Светлана Викторовна Dranovs′ka, Svitlana Viktorіvna |
Keywords: | шкільна історична освіта школьное историческое образование school historical education зміст навчання історії України содержание обучения истории Украины content of teaching the history of Ukraine шкільні програми з історії школьные программы по истории school programmes in history фактичний і теоретичний матеріал фактический и теоретический материал actual and theoretical material |
Issue Year: | 2015 |
Publisher: | Корпункт-2015. Суми, Україна |
Citation: | Драновська С. В. Розвиток змісту навчання історії України в загальноосвітніх школах 60–90-х рр. ХХ ст. : автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (історія та суспільствознавчі дисципліни» / Світлана Вікторівна Драновська. – К., 2015. – 20 с. |
Abstract: | У дисертації досліджується проблема розвитку змісту навчання історії України у вітчизняних загальноосвітніх школах 60 – 90-х рр. ХХ ст. В диссертации исследуется проблема развития содержания обучения истории Украины в отечественных общеобразовательных школах 60 – 90-х гг. The thesis investigates the question of the development of the content of teaching history of Ukraine in national schools in 60s − 90s of the 20th century. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/49 |
Appears in Collections: | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dranovs′ka_Zmist_Navchannja_Istorii.pdf | 500.82 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.