Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГиря, Станіслав Олексійович-
dc.contributor.authorHyria, Stanislav Oleksiiovych-
dc.date.accessioned2024-03-25T12:11:04Z-
dc.date.available2024-03-25T12:11:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation-uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/492-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту у дорослому віці. Проведений аналіз сутності поняття «емоційний інтелект» і необхідність його розвитку у процесі професійної підготовки дозволив зробити висновок про необхідність виявлення рівня його розвитку, щоб визначитись у шляхах поліпшення цього процесу. Доведено, що термін «емоційний інтелект» розглядається як здатність до розпізнання, розуміння емоцій і управління ними; служить для визначення сукупності здібностей, знань та вмінь, пов’язаних з регуляцією емоційної сфери особистості, необхідних для успішної соціалізації та комунікації. Встановлено, що труднощі, які пов’язані з визначенням рівня розвитку емоційного інтелекту, полягають у тому, що відсутні досить повні діагностичні методики. Конкретизовано механізми впливу емоційного інтелекту на ефективність розв’язання провідних життєвих завдань дорослого: забезпечення власного благополуччя; успішності підтримки доброзичливих стосунків із оточенням; ефективності самореалізації та особистісної спрямованості на самовдосконалення. Експериментально доведено, що достатньо повну картину рівня розвитку усіх необхідних складників емоційного інтелекту можна виявити на основі проведеного діагностування дорослих за певною кількістю методик, які в сукупності покажуть якомога повніше цей рівень. Завдяки проведеному аналізу вдалось установити, що рівень емоційного інтелекту у респондентів залежить від рівня емоційної усвідомленості, ідентифікації, відповідних установок, що дозволяють чи перешкоджають її прояву та вміння управляти своїми й чужими емоціями. Внаслідок аналізу виокремлено чотири фактори, з яких найбільш інформативним є перший – «Емоційна компетентність», що складається з чинників: емоційна усвідомленість, управління своїми емоціями, самомотивація, емпатія та управління емоціями інших людей. Розроблено гнучку систему методичних рекомендацій щодо розвитку емоційного інтелекту у дорослих.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectемоційний інтелектuk_UK
dc.subjectемоційна обізнаністьuk_UK
dc.subjectемоційні чинникиuk_UK
dc.titleОсобливості розвитку емоційного інтелекту у дорослому віціuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of the development of emotional intelligence in adulthooduk_UK
dc.typeMasters thesisuk_UK
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зміст.pdf155.92 kBAdobe PDFDownload
Реферат.pdf291.18 kBAdobe PDFDownload
Титульна сторінка.pdf142.26 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.