Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаран, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorTaran, Iryna Ivanivna-
dc.date.accessioned2024-03-25T13:06:00Z-
dc.date.available2024-03-25T13:06:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation-uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/507-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей прояву копінг-стратегій педагогічних працівників у стресових ситуаціях. У роботі стрес розуміється як психічний, фізіологічний, емоційний стан напруженості організму, який виникає у відповідь на певний подразник (стресор) в оточуючому середовищі. Копінг-стратегії – це засоби управління діючим стрес-чинником, які виникають як відповідь особистості на загрозу. У теорії копінг-поведінки виокремлюють базисні копінг-стратегії, до яких належать «розв’язання проблем», «пошук соціальної підтримки» та «уникання». У ході проведеного дослідження визначено, що у респондентів із високим рівнем професійного стресу копінг-стратегії розмістилися таким чином: приблизно у третини опитаних у стресових ситуаціях проявляється проблемно-орієнтований стиль (стиль, орієнтований на вирішення завдань) та емоційно-орієнтований стиль поведінки (прояв емоційних реакцій). Дещо менше педагогічних працівників у стресових ситуаціях обирають стиль орієнтований на уникнення або відволікання (активне виключення зі свідомості проблеми, очікування більш сприятливих умов для вирішення ситуації), і лише незначна кількість опитаних у стресових ситуаціях звертаються до пошуку та використання соціальної підтримки, вирішення проблеми за допомогою інших людей. Розроблені психологічні рекомендації щодо визначення оптимальних копінг-стратегій педагогів у стресових ситуаціях.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectстресuk_UK
dc.subjectстресориuk_UK
dc.subjectкопінг-стратегіяuk_UK
dc.titleОсобливості прояву копінг-стратегій педагогічних працівників у стресових ситуаціяхuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of the manifestation of coping strategies of pedagogical workers in stressful situationsuk_UK
dc.typeMasters thesisuk_UK
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат.pdf280.1 kBAdobe PDFDownload
Зміст.pdf155.59 kBAdobe PDFDownload
Титульна сторінка.pdf143.34 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.