Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/507
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Таран, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Taran, Iryna Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T13:06:00Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T13:06:00Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | - | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/507 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей прояву копінг-стратегій педагогічних працівників у стресових ситуаціях. У роботі стрес розуміється як психічний, фізіологічний, емоційний стан напруженості організму, який виникає у відповідь на певний подразник (стресор) в оточуючому середовищі. Копінг-стратегії – це засоби управління діючим стрес-чинником, які виникають як відповідь особистості на загрозу. У теорії копінг-поведінки виокремлюють базисні копінг-стратегії, до яких належать «розв’язання проблем», «пошук соціальної підтримки» та «уникання». У ході проведеного дослідження визначено, що у респондентів із високим рівнем професійного стресу копінг-стратегії розмістилися таким чином: приблизно у третини опитаних у стресових ситуаціях проявляється проблемно-орієнтований стиль (стиль, орієнтований на вирішення завдань) та емоційно-орієнтований стиль поведінки (прояв емоційних реакцій). Дещо менше педагогічних працівників у стресових ситуаціях обирають стиль орієнтований на уникнення або відволікання (активне виключення зі свідомості проблеми, очікування більш сприятливих умов для вирішення ситуації), і лише незначна кількість опитаних у стресових ситуаціях звертаються до пошуку та використання соціальної підтримки, вирішення проблеми за допомогою інших людей. Розроблені психологічні рекомендації щодо визначення оптимальних копінг-стратегій педагогів у стресових ситуаціях. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | стрес | uk_UK |
dc.subject | стресори | uk_UK |
dc.subject | копінг-стратегія | uk_UK |
dc.title | Особливості прояву копінг-стратегій педагогічних працівників у стресових ситуаціях | uk_UK |
dc.title.alternative | Peculiarities of the manifestation of coping strategies of pedagogical workers in stressful situations | uk_UK |
dc.type | Masters thesis | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат.pdf | 280.1 kB | Adobe PDF | Download | |
Зміст.pdf | 155.59 kB | Adobe PDF | Download | |
Титульна сторінка.pdf | 143.34 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.