Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовський, Віталій Іванович-
dc.contributor.authorLisovs'kyi, Vitalii Ivanovych-
dc.date.accessioned2024-03-26T09:28:16Z-
dc.date.available2024-03-26T09:28:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation-uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/517-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано маркетингове середовище Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з використанням методу SWOT-аналізу, що дав змогу визначити сильні та слабкі сторони, можливості та загрози, які вказали на необхідність вдосконалення структури управління маркетингом з погляду забезпечення ефективних взаємозв’язків його підрозділів та необхідність вивчення, місця, ролі і можливостей інституту на ринку освітніх послуг.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UK
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UK
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю закладу вищої освітиuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of marketing management activities of a higher education institutionuk_UK
dc.typeMasters thesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.pdf150,68 kBAdobe PDFЗавантажити
Реферат.pdf270,51 kBAdobe PDFЗавантажити
Титульна сторінка.pdf157,44 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.