Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗолотарьова, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorZolotarʹova, Теtiana Victorivna-
dc.date.accessioned2024-06-05T07:58:45Z-
dc.date.available2024-06-05T07:58:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗолотарьова Т. В. Застосування наукових дидактичних казок при вивченні теми «молекулярні основи спадковості» на заняттях з основ генетики для майбутніх корекційних педагогів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024, № 1-2 (135-136). С. 243-260uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/533-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методику роботи з науковими дидактичними казками при вивченні теми «Молекулярні основи спадковості» на заняттях з основ генетики. З метою адекватної інтерпретації наукового матеріалу серед філософських, психологічних та соціальних аспектів людського життя студенти шукають аналогію з науковою генетичною інформацією по темі та підбирають відповідні філософські, психологічні та соціальні метафори для кожного генетичного об’єкта та процесу, про який буде написано в казці. Вивчення складного генетичного матеріалу перестає бути важким і неприємним завданням, якого студенти зазвичай намагаються уникати якомога довше, а перетворюється на приємний процес, яким хочеться займатися постійно. The article analyzes the method of working with scientific didactic tales during study the topic "Molecular basеs of heredity" at the genetics lessons. For the purpose of adequately interpret scientific material among philosophical, psychological and social aspects of human life, students searchеs for an analogy with scientific genetic information on the topic and select appropriate philosophical, psychological and social metaphors for each genetic object and process that will be written about in the tale. The study of complex genetic material ceases to be a difficult and unpleasant task, which students usually try to avoid as long as possible, and becomes a pleasant process that one wants to do constantly.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectдидактичний менеджментuk_UK
dc.subjectdidactic managementuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпідготовка корекційних педагогівuk_UK
dc.subjecttraining of special education teachersuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectгенетикаuk_UK
dc.subjectgeneticsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectнаукова дидактична казкаuk_UK
dc.subjectscientific didactic taleuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectсистема казокuk_UK
dc.subjecttales’ systemuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectтипи уроківuk_UK
dc.subjecttypes of lessonsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectевристичні методиuk_UK
dc.subjectheuristic methodsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпізнавальні психічні процесиuk_UK
dc.subjectcognitive mental processesuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleЗастосування наукових дидактичних казок при вивченні теми «молекулярні основи спадковості» на заняттях з основ генетики для майбутніх корекційних педагогівuk_UK
dc.title.alternativeThe use of the scientific didactic tales during study the topic "Molecular bases of heredity" at Genetics lessons for future special education teachersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zolotaryova_The use of the scientific didactic tales.pdf360.67 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.