Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/538
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Успенська, Валентина | - |
dc.contributor.author | Uspenska, Valentyna | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-11T08:04:46Z | - |
dc.date.available | 2024-06-11T08:04:46Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Успенська В. Здоров’язбережувальний компонент в освіті. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : збірник наукових статей / за заг. ред. Л. В. Серих. Суми : НІКО, 2024. С. 243-247. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/538 | - |
dc.description.abstract | Розкрито педагогічні аспекти здоров’язбережувального компонента в освіті, як складову процесу навчання, виховання та розвитку в закладі, яка створює безпечні й комфортні умови в освітньому процесі, забезпечує розв’язання освітніх завдань з урахуванням збереження й зміцнення здоров’я всіх учасників освітнього процесу та формування в них культури здорового способу життя. Запропоновано його класифікацію на основі аналізу здоров’яспрямованого впливу на особистість у її взаємодії в чотирьох сферах: природа, культура, інший, Я-сам. The pedagogical aspects of the health-preserving component in education, as a component of learning, upbringing, and development in the institution, creating safe and comfortable conditions in the educational process, are discussed. It ensures that educational tasks are solved while considering the preservation and strengthening of the health of all participants in the educational process and the formation of a culture of a healthy lifestyle. It is proposed that it be classified based on an analysis of the health-oriented influence on personality in its interaction in four spheres: nature, culture, other, and Self. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : НІКО | uk_UK |
dc.subject | здоров’язбережувальний компонент | uk_UK |
dc.subject | health-preserving component | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | uk_UK |
dc.subject | health-preserving technologies | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | заклади освіти | uk_UK |
dc.subject | educational institutions | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UK |
dc.subject | education seekers | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Здоров’язбережувальний компонент в освіті | uk_UK |
dc.title.alternative | Health-preserving component in education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5_Успенська В._стаття.pdf | 244,06 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.