Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУспенська, Валентина-
dc.contributor.authorUspenska, Valentyna-
dc.date.accessioned2024-06-11T08:11:39Z-
dc.date.available2024-06-11T08:11:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУспенська В. Професійні компетенції педагога в умовах воєнного і повоєнного стану. Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : зб. наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської наук.-пр. конф., 01 берез. 2024 р. / О.М. Петровський та ін. Тернопіль : ФОП Осадца Ю., 2024. С. 207-212.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539-
dc.description.abstractАналізуються нові компетенції педагога, яких потребує сучасна освіта в умовах професійно-педагогічної діяльності під час війни. Серед них: здатність створити безпечний фізичний освітній простір; готовність до організації навчання за різними формами і режимами; налагодження діяльності з подолання втрат у навчанні; посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; розвиток навичок інформаційної гігієни; участь і організація просвітницької діяльності з питань особистої безпеки; забезпечення психологічної підтримки всіх учасників освітнього процесу; здатність до освітньої взаємодії учасників освітнього процесу. New teacher competencies needed by modern education for professional and pedagogical activity during the war are analyzed. Among them: the ability to create a safe physical educational space; readiness to organize training in various forms and modes; establishment of activities to overcome learning losses; promoting of national-patriotic education and fostering of civic position; developing skills for managing information responsibly; participation and organization of educational activities on issues of personal safety; providing the psychological support for all participants in the educational process; and facilitating educational interaction among participants in the educational process.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТернопіль : ФОП Осадца Ю.uk_UK
dc.subjectбезпечний освітній простірuk_UK
dc.subjectsafe educational spaceuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UK
dc.subjectpsychological supportuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectзаклади освітиuk_UK
dc.subjecteducational institutionsuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectучасники освітнього процесуuk_UK
dc.subjectparticipants of the educational processuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleПрофесійні компетенції педагога в умовах воєнного і повоєнного стануuk_UK
dc.title.alternativeProfessional competencies of teachers in military and post-war conditionsuk_UK
dc.typeabstractsuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_Успенська В._тези.pdf194.59 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.