Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/561
Title: | Інтегрований день у початковій школі на основі STEM-технологій в освітньому процесі початкової школи |
Other Titles: | The integrated day in elementary school based on STEM-technologies in educational process of elementary school |
Authors: | Войтенко, Світлана Іванівна Voytenko, Svitlana Ivanivna Декунова, Зоя Володимирівна Dekunova, Zoya Volodymyrivna Лавська, Алла Михайлівна Lavsʹka, Alla Mykhaylivna Ягупа, Ірина Дмитрівна Yahupa, Iryna Dmytrivna |
Keywords: | інтеграція integration - тематичні дні thematic days - STEM-технології STEM-technologies - початкова школа primary school - |
Issue Year: | 2024 |
Publisher: | Суми : НВВ КЗ СОІППО |
Citation: | Інтегрований день у початковій школі на основі STEM-технологій. Методичний посібник. Укл.: С.І. Войтенко, З.В. Декунова, А.М. Лавська, І.Д. Ягупа. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2024. 124 с. |
Abstract: | Посібник містить розробки тематичних днів спрямованих на реалізацію міжпредметної інтеграції та демонструє досвід застосування STEM-технологій в освітньому процесі початкової школи. Запропонований у методичному посібнику практичний матеріал сприятиме як позитивній динаміці збільшення у вчителів компетенцій у STEM-галузі, так і зацікавленню та навчанню дітей природничих наук. The guide contains the development of thematic days aimed at the implementation of interdisciplinary integration and demonstrates the experience of using STEM-technologies in educational process of elementary school. The practical material proposed in methodological manual will contribute to both positive dynamics of increasing teachers' competences in STEM-field, and interest and learning of natural sciences among children. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/561 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
посібник STEM.pdf | 4.66 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.