Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/561
Title: Інтегрований день у початковій школі на основі STEM-технологій в освітньому процесі початкової школи
Other Titles: The integrated day in elementary school based on STEM-technologies in educational process of elementary school
Authors: Войтенко, Світлана Іванівна
Voytenko, Svitlana Ivanivna
Декунова, Зоя Володимирівна
Dekunova, Zoya Volodymyrivna
Лавська, Алла Михайлівна
Lavsʹka, Alla Mykhaylivna
Ягупа, Ірина Дмитрівна
Yahupa, Iryna Dmytrivna
Keywords: інтеграція
integration
-
тематичні дні
thematic days
-
STEM-технології
STEM-technologies
-
початкова школа
primary school
-
Issue Year: 2024
Publisher: Суми : НВВ КЗ СОІППО
Citation: Інтегрований день у початковій школі на основі STEM-технологій. Методичний посібник. Укл.: С.І. Войтенко, З.В. Декунова, А.М. Лавська, І.Д. Ягупа. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2024. 124 с.
Abstract: Посібник містить розробки тематичних днів спрямованих на реалізацію міжпредметної інтеграції та демонструє досвід застосування STEM-технологій в освітньому процесі початкової школи. Запропонований у методичному посібнику практичний матеріал сприятиме як позитивній динаміці збільшення у вчителів компетенцій у STEM-галузі, так і зацікавленню та навчанню дітей природничих наук. The guide contains the development of thematic days aimed at the implementation of interdisciplinary integration and demonstrates the experience of using STEM-technologies in educational process of elementary school. The practical material proposed in methodological manual will contribute to both positive dynamics of increasing teachers' competences in STEM-field, and interest and learning of natural sciences among children.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/561
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
посібник STEM.pdf4.66 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.