Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/565
Title: | Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в контексті концепції Нової української школи |
Other Titles: | Competency-based approach to educational process organization in secondary education institutions in the context of the concept of New Ukrainian School |
Authors: | Кода, Світлана Василівна Koda, Svitlana Vasylivna |
Keywords: | компетентнісний підхід competency-based approach - організація освітнього процесу educational process organization - заклад загальної середньої освіти secondary education institution - Нова українська школа New Ukrainian School - |
Issue Year: | 2024 |
Publisher: | Суми : НВВ КЗ СОІППО |
Citation: | Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в контексті концепції Нової української школи: науково-методичний посібник для вчителів математики, фізики, інформатики / за заг. ред.: С.В. Коди. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2024. 192 с. |
Abstract: | Науково-методичний посібник містить матеріали щодо реалізації компетентнісного підходу до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в контексті концепції Нової української школи. У посібнику подано матеріали з досвіду упровадження інноваційних технологій компетентнісного підходу до навчання у зміст навчальних предметів «Математичної», «Природничої» та «Інформатичної» освітніх галузей. Науково-методичний посібник адресований учителям математики, фізики та інформатики закладів загальної середньої освіти, викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти. The scientific and methodological manual contains materials on the implementation of a competency-based approach to the organization of the educational process in secondary education institutions in the context of the concept of the New Ukrainian School. The manual presents materials from the experience of implementing innovative technologies of a competency-based approach to learning in the content of the subjects of "Mathematics", "Natural Sciences" and "Informatics" educational branches. The scientific and methodological manual is addressed to teachers of mathematics, physics and computer science in secondary education institutions, lecturers at institutes of postgraduate pedagogical education. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/565 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
наук-метод пос НУШ.pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.