Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/568
Title: Науково-методичні підходи до вимірювання та надолуження освітніх, навчальних втрат та розривів здобувачів освіти
Other Titles: Scientific-methodical approaches to measuring and making up for educational losses and gaps of education seekers
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: вимірювання
measuring
-
надолуження
making up
-
навчальні втрати
educational losses
-
навчальні розриви
educational gaps
-
Issue Year: 2024
Publisher: Суми : НВВ КЗ СОІППО
Citation: Сєрих Л.В. Науково-методичні підходи до вимірювання та надолуження освітніх, навчальних втрат та розривів здобувачів освіти: презентація: Матеріали регіонального круглого столу «Шляхи подолання освітніх втрат здобувачів освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти». Суми. 03 грудня 2024 року. КЗ СОІППО. 2024. 24.
Abstract: У презентації розглянуто сутність навчальних втрат і розривів здобувачів освіти. Продемонстровано результати бліц-опитування Всеукраїнського центру якості освіти. Рекомендовано наукові й методичні джерела інформації для опрацювання. Викладено науково-методичні підходи до вимірювання та шляхи надолуження навчальних втрат і розривів здобувачів освіти. In the presentation, the essence of educational losses and gaps of education seekers was considered. The results of the blitz survey of the All-Ukrainian Center for the Quality of Education were demonstrated. Scientific and methodical sources of information for processing are recommended. Scientific and methodical approaches to measurement and ways of making up for educational losses and gaps of education seekers are outlined.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/568
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СЄРИХ_ЛВ_ОСВІТНІ_НАВЧАЛЬНІ_ВТРАТИ.pdf4.65 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.