Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/573
Назва: | Система збору та врахування фідбеку стейкголдерів освітніх програм |
Інші назви: | A system for collecting and taking into account the feedback of educational program stakeholders |
Автори: | Панченко, Світлана Миколаївна Panchenko, Svitlana Mykolayivna |
Ключові слова: | стейкголдер stakeholder - фідбек feedback - роботодавець employer - партнерські організації partner organizations - |
Рік публікації: | 2023 |
Видавець: | Суми : НВВ КЗ СОІППО |
Бібліографічний опис: | Система збору та врахування фідбеку стейкголдерів освітніх програм. Методичні рекомендації / укладач С. М. Панченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2023. 56 с. |
Короткий огляд (реферат): | У методичному посібнику розглянуто проблему ефективності освітнього процесу закладу вищої освіти в контексті здатності до взаємодії та співпраці зі стейкголдерами в зовнішньому та внутрішньому освітньому середовищах. Уточнено сутність поняття «стейкголдер», здійснено(запропоновано) умовний розподіл стейкголдерів на типи (зовнішні та внутрішні) та визначено основні групи стейкголдерів, їхні інтереси. Зосереджено увагу на механізмах взаємодії зі стейкголдерами та формах співпраці з різними групами стейкголдерів, врахування інтересів усіх зацікавлених осіб, що дозволить враховувати не лише потреби галузі, а й регіональні особливості у підготовці фахівців; впроваджувати інноваційні освітні технології, визначати перспективи у підготовки відповідних фахівців. Виокремлено критерії регулювання та узгодження інтересів стейкголдерів: відповідальності, впливовості, залежності, представництва, поточних та стратегічних намірів. The methodical manual examines the problem of the effectiveness of the educational process of the institution of higher education in the context of the ability to interact and cooperate with stakeholders in the external and internal educational environments. The essence of the concept of "stakeholder" was clarified, a conditional division of stakeholders into types (external and internal) was carried out (proposed), and the main groups of stakeholders and their interests were determined. Attention is focused on the mechanisms of interaction with stakeholders and forms of cooperation with various groups of stakeholders, taking into account the interests of all interested parties, which will allow taking into account not only the needs of the industry, but also regional features in the training of specialists; to implement innovative educational technologies, to determine perspectives in the training of relevant specialists. The criteria for regulation and coordination of stakeholders' interests are singled out: responsibility, influence, dependence, representation, current and strategic intentions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/573 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Система роботи зі стейкхолдерами_Методичка_Панченко.pdf | 771,78 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.