Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/579
Назва: Основні принципи організації безпечного інформаційно-освітнього середовища
Інші назви: Basic principles of organizing a safe information and educational environment
Автори: Подліняєва, Оксана
Podlinyayeva, Oksana
Ключові слова: iнформаційно-освітнє середовище
safe information and educational environment
-
цифрова грамотність
digital literacy
-
освіта
education
-
кібергігієна
cyber hygiene
-
Рік публікації: 2024
Видавець: Східно-Європейський Інститут Психології (СЄІП, Україна - Франція)
Бібліографічний опис: Подліняєва , О. (2024). Основні принципи організації безпечного інформаційно-освітнього середовища. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 92(І (2), 137-146.
Короткий огляд (реферат): Безпечне інформаційно-освітнє середовище та формування цифрової грамотності учасників освітнього процесу – дві неодмінні складові сучасної освіти. Безпечне інформаційно-освітнє середовище – це середовище, де здобувачі освіти почуваються фізично, емоційно та психологічно безпечно під час навчання. Це місце, де вони відчувають повагу, цінність і підтримку, де вони можуть ризикувати, ставити запитання та робити помилки. Цифрова грамотність – це здатність ефективно та безпечно використовувати цифрові технології. Вона містить у собі здатність знаходити, оцінювати та використовувати інформацію з різних джерел; створювати та ділитися цифровим контентом; спілкуватися та співпрацювати онлайн; і вирішувати проблеми за допомогою цифрових інструментів. І безпечне освітнє середовище, і цифрова грамотність є важливими для підготовки учнів до успіху в 21 столітті. У сучасному світі для учасників освітнього процесу як ніколи важливо мати можливість навчатися та ефективно працювати в цифровому середовищі. A safe information and educational environment and the development of digital literacy among participants in the educational process are two indispensable components of modern education. A safe information and educational environment is where learners feel physically, emotionally, and psychologically secure during their studies. It's a place where they feel respected, valued, and supported; where they can take risks, ask questions, and make mistakes. Digital literacy is the ability to use digital technologies effectively and safely. It includes the ability to find, evaluate, and use information from various sources; create and share digital content; communicate and collaborate online; and solve problems using digital tools. Both a safe educational environment and digital literacy are crucial for preparing students for success in the 21st century. In today's world, it's more important than ever for educational participants to be able to learn and work effectively in a digital environment.
Опис: https://osvita.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/600/572
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/579
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
600-Текст статті-758-1-10-20240726.pdf151,49 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.