Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодліняєва, Оксана-
dc.contributor.authorPodlinyayeva, Oksana-
dc.date.accessioned2025-06-09T05:19:51Z-
dc.date.available2025-06-09T05:19:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПодліняєва , О. (2024). Основні принципи організації безпечного інформаційно-освітнього середовища. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, 92(І (2), 137-146.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/579-
dc.descriptionhttps://osvita.eeipsy.org/index.php/eeip/article/view/600/572uk_UK
dc.description.abstractБезпечне інформаційно-освітнє середовище та формування цифрової грамотності учасників освітнього процесу – дві неодмінні складові сучасної освіти. Безпечне інформаційно-освітнє середовище – це середовище, де здобувачі освіти почуваються фізично, емоційно та психологічно безпечно під час навчання. Це місце, де вони відчувають повагу, цінність і підтримку, де вони можуть ризикувати, ставити запитання та робити помилки. Цифрова грамотність – це здатність ефективно та безпечно використовувати цифрові технології. Вона містить у собі здатність знаходити, оцінювати та використовувати інформацію з різних джерел; створювати та ділитися цифровим контентом; спілкуватися та співпрацювати онлайн; і вирішувати проблеми за допомогою цифрових інструментів. І безпечне освітнє середовище, і цифрова грамотність є важливими для підготовки учнів до успіху в 21 столітті. У сучасному світі для учасників освітнього процесу як ніколи важливо мати можливість навчатися та ефективно працювати в цифровому середовищі. A safe information and educational environment and the development of digital literacy among participants in the educational process are two indispensable components of modern education. A safe information and educational environment is where learners feel physically, emotionally, and psychologically secure during their studies. It's a place where they feel respected, valued, and supported; where they can take risks, ask questions, and make mistakes. Digital literacy is the ability to use digital technologies effectively and safely. It includes the ability to find, evaluate, and use information from various sources; create and share digital content; communicate and collaborate online; and solve problems using digital tools. Both a safe educational environment and digital literacy are crucial for preparing students for success in the 21st century. In today's world, it's more important than ever for educational participants to be able to learn and work effectively in a digital environment.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідно-Європейський Інститут Психології (СЄІП, Україна - Франція)uk_UK
dc.subjectiнформаційно-освітнє середовищеuk_UK
dc.subjectsafe information and educational environmentuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UK
dc.subjectdigital literacyuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectкібергігієнаuk_UK
dc.subjectcyber hygieneuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.titleОсновні принципи організації безпечного інформаційно-освітнього середовищаuk_UK
dc.title.alternativeBasic principles of organizing a safe information and educational environmentuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
600-Текст статті-758-1-10-20240726.pdf151,49 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.