Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584
Назва: | Освіта під вогнем: виклики, можливості та шляхи підтримки вчителів |
Інші назви: | Education under fire: challenges, opportunities and ways to support teachers |
Автори: | Успенська, В.М. Uspenska, Valentyna |
Ключові слова: | психоемоційний стан учителів psycho-emotional state of teachers - психологічна підтримка psychological support - стійкість stability - |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | Суми : ФОП Цьома С.П. |
Бібліографічний опис: | Успенська В. Освіта під вогнем: виклики, можливості та шляхи підтримки вчителів. Заклад освіти – територія здоров’я, безпеки, підтримки : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. В. М. Успенської. Суми : ФОП Цьома С.П., 2024. С. 47-57. |
Короткий огляд (реферат): | Аналізується психоемоційний стан учителів у професійній діяльності під час війни. Наводяться дані опитування вчителів Сумської області психоемоційного стану, потреби в психологічній підтримці. Пропонуються ресурси для стійкості та відновлення. The psycho-emotional state of teachers in professional activity during the war is analyzed. Data from a survey of teachers in the Sumy region on their psycho-emotional state and the need for psychological support are presented. Resources for resilience and recovery are offered |
Опис: | https://cutt.ly/prEo2HGd |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2_Успенська В_стаття_2025.pdf | 413,66 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.