Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584
Назва: Освіта під вогнем: виклики, можливості та шляхи підтримки вчителів
Інші назви: Education under fire: challenges, opportunities and ways to support teachers
Автори: Успенська, В.М.
Uspenska, Valentyna
Ключові слова: психоемоційний стан учителів
psycho-emotional state of teachers
-
психологічна підтримка
psychological support
-
стійкість
stability
-
Рік публікації: 2024
Видавець: Суми : ФОП Цьома С.П.
Бібліографічний опис: Успенська В. Освіта під вогнем: виклики, можливості та шляхи підтримки вчителів. Заклад освіти – територія здоров’я, безпеки, підтримки : збірник матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 листопада 2024 р.) / за заг. ред. В. М. Успенської. Суми : ФОП Цьома С.П., 2024. С. 47-57.
Короткий огляд (реферат): Аналізується психоемоційний стан учителів у професійній діяльності під час війни. Наводяться дані опитування вчителів Сумської області психоемоційного стану, потреби в психологічній підтримці. Пропонуються ресурси для стійкості та відновлення. The psycho-emotional state of teachers in professional activity during the war is analyzed. Data from a survey of teachers in the Sumy region on their psycho-emotional state and the need for psychological support are presented. Resources for resilience and recovery are offered
Опис: https://cutt.ly/prEo2HGd
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/584
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Успенська В_стаття_2025.pdf413,66 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.