Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/71
Назва: Моделювання як засіб унаочнення хімічної складової курсу «Природознавство», 5 клас
Інші назви: Моделирование как средство наглядности химической составляющей курса «Природоведение», 5 класс
Modeling as a means of visualization of chemical component in the course “nature”, 5th form
Автори: Коростіль, Лідія Анатоліївна
Коростиль, Лидия Анатольевна
Korostil, Lidiia Anatoliivna
Каленик, Ірина Ігорівна
Каленик, Ирина Игоревна
Kalenyk, Iryna Іhorіvna
Ключові слова: принцип наочності
принцип наглядности
principle of visualization
моделювання
моделирование
modeling
модель
модель
model
дієва модель
динамическая модель
dynamic model
емпіричне і абстрактне мислення
эмпирическое и абстрактное мышление
empirical and abstract thinking
Рік публікації: 2014
Видавець: Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Бібліографічний опис: Коростіль Л.А. Моделювання як засіб унаочнення хімічної складової курсу "Природознавство", 5 клас [Електронний ресурс] / Л. А.Коростіль, І. І. Каленик // Педагогічний альманах. – 2014. – Вип. 23. – С. 71-77. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_12 (дата звернення 11.10.2016). – Назва з екрана.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування в п'ятикласників уявних понять хімічної складової курсу природознавства. Засобом наочності вибрано моделювання. Розглянута сутність методу моделювання, його особливості й більш широкі можливості порівняно із традиційною наочністю. Наведено приклади вправ діючого моделювання під час вивчення теми "Тіла, речовини та явища навколо нас". В статье рассматривается проблема формирования у пятиклассников воображаемых понятий химической составляющей курса природоведения. Средством наглядности избрано моделирование. Рассмотрена сущность метода моделирования, его особенности и более широкие возможности сравнительно с традиционной наглядностью. Приведены примеры упражнений действенного моделирования при изучении темы «Тела, вещества и явления вокруг нас». The article describes a problem of formation of the imagery concepts of chemical component studying the course of natural history on the stage of the abstract thinking formation of fifth graders. As a means of visibility it was chosen a simulation that allows making an abstract material “visible”, demonstrating its properties and interrelations, and at the same time it becomes a backbone for the development of theoretical thinking, providing formation of thorough, conscientious and strong knowledge. The examples of exercises of effective modeling in the studying process of the topic “Solids, matters and phenomena around” us are cited in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/71
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostil_Modeliuvannia_Zasib_Unaochnennia.pdf700,67 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.