Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/76
Назва: Наступність художньо-естетичного розвитку молодших школярів та підлітків
Інші назви: Преемственность художественно-эстетического развития младших школьников и подростков
Continuity of artistic and aesthetic development of younger schoolchildren and teenagers
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: художньо-естетичний розвиток
художественно-эстетическое развитие
artistic and aesthetic development
естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
молодші школярі
младшие школьники
younger schoolchildren
підлітки
подростки
teenagers
Рік публікації: 2012
Видавець: Глухів: Глухівський національний педагогічний університет ім. Олександра Довженка
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Наступність художньо-естетичного розвитку молодших школярів та підлітків / Л. В. Сєрих // Матеріали наук. -метод. семінару [«Методика формування ключових і предметних компетентностей у школярів»] // Педагогічні науки : Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка : зб. наук. праць. – Вип. 22. – Глухів, 2013. – 136 с. – С. 122-127.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті характер, зміст та сутність наступності художньо-естетичного розвитку молодших школярів та підлітків. Зроблена спроба визначити основні аспекти, ключові позиції наступності художнього розвитку молодших школярів та підлітків, які відображені в державних стандартах, програмах та підручниках з образотворчого мистецтва. Визначено вплив художньо-естетичного розвитку молодшого школяра на художньо-естетичне навчання й естетичне виховання підлітків. В статье раскрыты характер, содержание и сущность преемственности художественно-эстетического развития младших школьников и подростков. Сделана попытка определить основные аспекты, ключевые позиции преемственности художественного развития младших школьников и подростков, которые отражены в государственных стандартах, программах и учебниках изобразительного искусства. Определено влияние художественно-эстетического развития младшего школьника на художественно-эстетическое обучение и эстетическое воспитание подростков. This article deals with the nature, contents and nature of the continuity of artistic and aesthetic development schoolchildren and adolescents. The attempt to identify the main aspects of the key position of artistic continuity of primary school children and adolescents, which are reflected in state standards, programs and textbooks. The influence of the artistic and aesthetic development of primary schoolchildren in the artistic and aesthetic education and aesthetic education of books on painting fine arts. Clearly, that the aesthetically beautiful teenagers of general education and educational establishments need to be continued in extracurricular, to out-of-school work. For this purpose by our teachers the developed methods and forms of co-operation of general education and out-of-school educational establishments in aesthetically beautiful education of teenagers. Diagnostics of schoolchildren allows asserting that our system is effective. It allows teachers and parents of schoolboys to make sure in the rightness of the chosen paths of co-operation of general education and out-of-school educational establishments in aesthetically beautiful education of teenagers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/76
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Aesthetic_ Education_Artistic_And_Aesthetic.FR11.pdf942,23 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.