Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/78
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2016-10-25T08:20:30Z-
dc.date.available2016-10-25T08:20:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Виявлення рівнів сформованості естетичного середовища учнів основної та старшої школи / Лариса Сєрих // Всеукр. наук. -практ. конф. (26 квітня 2013 р. м. Київ) [«Українське національне виховання: реалії, тенденції, перспективи»]. – Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2013. – Вип. 31. – С. 312-318.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/78-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовані основні показники рівнів сформованості естетичного середовища учнів основної та старшої школи. Проаналізована якість створення естетичного середовища при проведенні констатувального етапу дослідження. Дана характеристика рівнів формування естетичного середовища на основі заздалегідь визначених критеріїв та показників. В статье теоретически обоснованы основные показатели уровней сформированности эстетической среды учащихся основной и старшей школы. Проанализировано качество создания эстетической среды при проведении констатирующего этапа исследования. Данная характеристика уровней формирования эстетической среды на основе заранее определенных критериев и показателей. The paper theoretically grounded main indicators of the formation of aesthetic environment of schoolchild and high school principals. Analyze the quality of the creation of aesthetic environment during ascertaining investigation phase. This characteristic levels of formation of aesthetic environment on the basis of predetermined criteria and indicators.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПереяслав-Хмельницький: ДПУ імені Григорія Сковородиuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectестетичне середовищеuk_UK
dc.subjectэстетическая средаuk_UK
dc.subjectaesthetic environmentuk_UK
dc.subjectнавчальний закладuk_UK
dc.subjectучебное заведениеuk_UK
dc.subjecteducational institutionuk_UK
dc.subjectучні основної та старшої школиuk_UK
dc.subjectученики основной и старшей школыuk_UK
dc.subjectpupils of the primary and secondary schooluk_UK
dc.titleВиявлення рівнів сформованості естетичного середовища учнів основної та старшої школиuk_UK
dc.title.alternativeВыявление уровней сформированности эстетической среды учащихся основной и старшей школыuk_UK
dc.title.alternativeDetermination of forming levels aesthetic environment of students and high school principaluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Aesthetic_Education_Aesthetic_Environment_ Main_Indicators.FR11.pdf1.32 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.