Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/97
Title: Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти
Other Titles: Социально-педагогическое сопровождение как ведущее условие развития профессиональной адаптивности социальных педагогов в системе последипломного педагогического образования
Social-pedagogical support as a leading condition for the development of the adaptability of professional social pedagogues in the system of postgraduate pedagogical education
Authors: Єфремова, Галина Леонідівна
Ефремова, Галина Леонидовна
Yefremova, Halyna Leonidovna
Keywords: соціально-педагогічний супровід
социально-педагогический сопровождение
socio-pedagogical support
професіоналізація
професионализация
professionalization
професійний розвиток
профессиональное развитие
professional development
професійна адаптивність
профессиональная адаптивность
professional adaptability
самоідентифікація
самоидентификация
identity
Issue Year: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Єфремова Г. Соціально-педагогічний супровід як провідна умова розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Г.Л. Єфремова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруюва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 10 (54). – с. 65-73.
Abstract: У статті розглянуто соціально-педагогічний супровід ѐк провідну умову розвитку професійної адаптивності соціальних педагогів, самостійний педагогічний засіб, особливий вид діяльності, спрямований не лише на вирішення вузьких адаптаційних завдань, але й на розвиток усього особистісного потенціалу слухача. В статье рассмотрено социально-педагогическое сопровождение как ведущее условие развития профессиональной адаптивности социальных педагогов, самостоятельное педагогическое средство, особый вид деятельности, направленный не только на решение узких адаптационных задач, но и на развитие всего личностного потенциала слушателя. The article describes the social-pedagogical support as a leading condition for the development of professional adaptability of social pedagogues, independent pedagogical tool, and a special kind of activity aimed not only at solving narrow adaptive tasks, but also developing personal potential of the listener.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/97
Appears in Collections:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yefremova_ Social-Pedagogical_Support_As_A_Leading_Condition.pdf410.62 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.