Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/102
Назва: | Впровадження курсу «Медіаосвіта» у загальноосвітніх навчальних закладах |
Інші назви: | Внедрение курса «Медиаобразование» в общеобразовательных учебных заведениях Implementation of the “Mediaeducation” course in secondary schools |
Автори: | Наконечна, Людмила Миколаївна Наконечная, Людмила Николаевна Nakonechna, Lyudmyla Mykolaivna Лобода, Вікторія Володимирівна Лобода, Виктория Владимировна Loboda, Viktoriya Volodymyrivna |
Ключові слова: | медіа медиа media медіаосвіта медиаобразование media education курс курс course медіакультура медиакультура media culture навчальний заклад учебное заведение institution |
Рік публікації: | 2014 |
Видавець: | Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Наконечна Л.М., Лобода В.В. Впровадження курсу «Медіаосвіта» у загальноосвітніх навчальних закладах // Вісник. - Випуск 121 .- Серія: Психологічні науки. – Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка. – 2014. – С. 39 – 43. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються пріоритетні напрямки розвитку в Україні ефективної системи медіаосвіти: створення системи шкільної медіаосвіти, що передбачає розробку психологічно обґрунтованої навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів, сприяння розповсюдженню практики інтеграції медіаосвітніх елементів в навчальні програми різних предметів. Автори обґрунтовують доцільність впровадження курсу «Медіаосвіта» в загальноосвітніх навчальних закладах, так як збільшення інформаційного потоку з кожним роком все сильніше впливає на освітній процес та життя суспільства в цілому. Звідси зрозуміла важливість інтенсивного розвитку медіаосвіти, яка дозволить навчити майбутнє покоління закономірностям масової інформації. В статье рассматриваются приоритетные направления развития в Украине эффективной системы медиаобразования: создание системы школьного медиаобразования, что предусматривает разработку психологически обоснованной учебной программы для общеобразовательных учебных заведений, содействие распространению практики интеграции медиаобразовательных элементов в учебные программы различных предметов. Авторы обосновывают целесообразность внедрения курса «Медиаобразование» в общеобразовательных учебных заведений, т.к. увеличение информационного медийного потока с каждым годом сильнее влияет на образовательный процесс и жизнь общества в целом. Отсюда понятна важность интенсивного развития медийного образования, которое позволит обучить подрастающее поколение закономерностям массовой информации. The paper considers priority directions of development of efficient system of mediaeduction in Ukraine: creation of mediaeducation system in schools, which assumes development of psychologically justified educational system for secondary schools, and assistance in distribution of the practice of integration of media-educational elements into educational programs of different courses. Authors justify advisability of implementation of the course “Mediaeducation” in secondary schools, because the increase of informational media flow every year more and more influences educational process and life of society in general. The latter explains the importance of intensive development of media education, which will allow one to teach the laws of mass information to the rising generation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/102 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nakonechna_Loboda_Kurs_Mediaosvita.pdf | 422.82 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.