Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/110
Назва: | Особливості використання розвивальної кінезіологічної програми з ліворукими дітьми в учбовій діяльності |
Інші назви: | Особенности использования развивающей кинезиологической программы с леворукими детьми в учебной деятельности Features of developing kinesiology program with left-handet children in the educational process |
Автори: | Чеканська, Лариса Миколаївна Чеканская, Лариса Николаевна Chekanska, Larysa Mykolaivna |
Ключові слова: | функціональна асиметрія функциональная асимметрия functional asymmetry ліворукі діти леворукие дети left-handed children індивідуальні особливості индивидуальные особенности individual characteristics учбова діяльність учебная деятельность educational activity розвивальна кінезіологічна програма развивающая кинезиологическая программа developmental kinesiology program |
Рік публікації: | 2014 |
Видавець: | Науковий часопис ім. М.П. Драгоманова: наук. журнал ВАК. – Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. |
Бібліографічний опис: | Чеканська Л.М. Особливості використання розвивальної кінезіологічної програми з ліворукими дітьми в учбовій діяльності / Л.М. Чеканська // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки : Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – № 43(67). – 421 с. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто особливості корекційно-розвиваючої роботи з ліворукими дітьми в учбовій діяльності. Проаналізовано необхідність розробки стратегії диференційованого підходу щодо розвитку дітей з урахуванням їх віку, статі, індивідуальних особливостей. Зазначено, що фактор функціональної асиметрії великих півкуль головного мозку людини мало враховується в сучасній системі освіти. Обгрунтовано оптимальні педагогічні умови щодо реалізації потенційних можливостей дитини з урахуванням специфіки мозкової організації пізнавальних процесів у дітей. Рассмотрены особенности коррекционно-развивающей работы с леворукими детьми в учебной деятельности. Проанализирована необходимость разработки стратегии дифференцированного подхода по развитию детей с учетом их возраста, пола, индивидуальных особенностей. Отмечено, что фактор функциональной асимметрии больших полушарий головного мозга человека мало учитывается в современной системе образования. Обосновано, что оптимальные педагогические условия для реализации потенциальных возможностей ребенка должны создаваться с учетом специфики мозговой организации познавательных процессов у детей. The features of correction and development work with left children in educational activities. Analyzes the need to develop strategies differentiated approach to the development of children based on their age, gender, individual characteristics. It is noted that the factor of functional asymmetry of the cerebral hemispheres of the human brain was considered a modern education system. Grounded optimal educational conditions for realization of the potential of a child with specific cognitive processes of the brain in children. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/110 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chekanska_Developing_Kinesiology_With_Left-Handet_Children.pdf | 254.43 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.