Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/146
Title: | Впровадження андрагогічних підходів в навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти |
Other Titles: | Внедрение андрагогических подходов в учебный процесс в системе последипломного педагогического образования Introduction of andragogical approaches to the educational process in the system of postgraduate pedagogical education |
Authors: | Крамаренко, Любов Дмитрівна Крамаренко, Любов Дмитриевна Kramarenko, Liubov Dmitrovna |
Keywords: | андрагогіка андрагогика andragogics андрагогічний процес андрагогический процесс andragogical process навчальний процес учебный процесс educational process підвищення кваліфікації повышение квалификации professional development |
Issue Year: | 2017 |
Publisher: | Запоріжжя, Україна |
Citation: | Крамаренко Л. Впровадження андрагогічних підходів в навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Крамаренко // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції (15-22 травня 2017 року). – Режим доступу до ресурсу: https://docs.google.com/document/d/1vJLFdypWX3zc5bNwwqNZGwEYKLZrdHhuJyIdSX0iIjA/edit. |
Abstract: | У статті розкривається суть та специфіка поняття «андрагогіка»; обґрунтовується актуальність андрагогічного підходу,що лежить в основі технології навчання дорослих;розглядаються форми проведення навчальних занять,які дають можливість активізувати навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти. В статье раскрывается сущность и специфика понятия «андрагогика»; обосновывается актуальность андрагогического подхода, что лежит в основе технологии обучения взрослых; рассматриваются формы проведения учебных занятий, какие дают возможность активизировать учебный процесс в системе последипломного педагогического образования. The article reveals the nature and specificity of the concept "andragogics"; the urgency of andragogical approach, underlying the technology of adults‘ education, is justified; the forms of academic sessions conducting, which make it possible to intensify the educational process in the system of postgraduate teacher education, are considered. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/146 |
Appears in Collections: | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kramarenko_Andragogical_Approaches_Pedagogical_Education.pdf | 383.61 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.