Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/146
Title: Впровадження андрагогічних підходів в навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти
Other Titles: Внедрение андрагогических подходов в учебный процесс в системе последипломного педагогического образования
Introduction of andragogical approaches to the educational process in the system of postgraduate pedagogical education
Authors: Крамаренко, Любов Дмитрівна
Крамаренко, Любов Дмитриевна
Kramarenko, Liubov Dmitrovna
Keywords: андрагогіка
андрагогика
andragogics
андрагогічний процес
андрагогический процесс
andragogical process
навчальний процес
учебный процесс
educational process
підвищення кваліфікації
повышение квалификации
professional development
Issue Year: 2017
Publisher: Запоріжжя, Україна
Citation: Крамаренко Л. Впровадження андрагогічних підходів в навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Крамаренко // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції (15-22 травня 2017 року). – Режим доступу до ресурсу: https://docs.google.com/document/d/1vJLFdypWX3zc5bNwwqNZGwEYKLZrdHhuJyIdSX0iIjA/edit.
Abstract: У статті розкривається суть та специфіка поняття «андрагогіка»; обґрунтовується актуальність андрагогічного підходу,що лежить в основі технології навчання дорослих;розглядаються форми проведення навчальних занять,які дають можливість активізувати навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти. В статье раскрывается сущность и специфика понятия «андрагогика»; обосновывается актуальность андрагогического подхода, что лежит в основе технологии обучения взрослых; рассматриваются формы проведения учебных занятий, какие дают возможность активизировать учебный процесс в системе последипломного педагогического образования. The article reveals the nature and specificity of the concept "andragogics"; the urgency of andragogical approach, underlying the technology of adults‘ education, is justified; the forms of academic sessions conducting, which make it possible to intensify the educational process in the system of postgraduate teacher education, are considered.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/146
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kramarenko_Andragogical_Approaches_Pedagogical_Education.pdf383.61 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.