Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасименко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorГерасименко, Наталия Викторовна-
dc.contributor.authorHerasymenko, Nataliia Viktorivna-
dc.date.accessioned2017-10-02T07:04:20Z-
dc.date.available2017-10-02T07:04:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГерасименко Н. Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих. електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ/збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. /кол.авт./ - Вінниця, 2014 рік, с.76-83.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152-
dc.description.abstractУ даній публікації порушується питання доцільності і необхідності автоматизації діагностування для виявлення фахової інформаційної компетентності педагогів в післядипломній педагогічній освіті. В данной публикации раскрывается вопрос целесообразности и необходимости автоматизации диагностирования для выявления профессиональной информационной компетентности педагогов в последипломном педагогическом образовании. This publication raises the question of expediency and necessity of automation of diagnostics for revealing of professional informational competence of teachers in postgraduate pedagogical education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВінниця, 2014uk_UK
dc.subjectдіагностуванняuk_UK
dc.subjectдиагностированиеuk_UK
dc.subjectdiagnosisuk_UK
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UK
dc.subjectинформационная компетентностьuk_UK
dc.subjectinformation competenceuk_UK
dc.subjectінформаційна етикаuk_UK
dc.subjectинформационная этикаuk_UK
dc.subjectinformation ethicsuk_UK
dc.subjectінформаційна культураuk_UK
dc.subjectинформационная культураuk_UK
dc.subjectinformation cultureuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльність педагогаuk_UK
dc.subjectпрофессиональная деятельность педагогаuk_UK
dc.subjectprofessional activity of a teacheruk_UK
dc.titleРоль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослихuk_UK
dc.title.alternativeРоль входящего и исходящего диагностирования в обучении взрослыхuk_UK
dc.title.alternativeThe role of input and output diagnostics in adult learninguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Herasymenko_INPUT AND OUTPUT DIAGNOSTICS.pdf6.16 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.