Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Назва: Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих
Інші назви: Роль входящего и исходящего диагностирования в обучении взрослых
The role of input and output diagnostics in adult learning
Автори: Герасименко, Наталія Вікторівна
Герасименко, Наталия Викторовна
Herasymenko, Nataliia Viktorivna
Ключові слова: діагностування
диагностирование
diagnosis
інформаційна компетентність
информационная компетентность
information competence
інформаційна етика
информационная этика
information ethics
інформаційна культура
информационная культура
information culture
професійна діяльність педагога
профессиональная деятельность педагога
professional activity of a teacher
Рік публікації: 2014
Видавець: Вінниця, 2014
Бібліографічний опис: Герасименко Н. Роль вхідного та вихідного діагностування у навчанні дорослих. електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ/збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. /кол.авт./ - Вінниця, 2014 рік, с.76-83.
Короткий огляд (реферат): У даній публікації порушується питання доцільності і необхідності автоматизації діагностування для виявлення фахової інформаційної компетентності педагогів в післядипломній педагогічній освіті. В данной публикации раскрывается вопрос целесообразности и необходимости автоматизации диагностирования для выявления профессиональной информационной компетентности педагогов в последипломном педагогическом образовании. This publication raises the question of expediency and necessity of automation of diagnostics for revealing of professional informational competence of teachers in postgraduate pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/152
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Herasymenko_INPUT AND OUTPUT DIAGNOSTICS.pdf6.16 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.