Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/169
Title: Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (DIGITAL STORYTELLING)
Other Titles: Медийные технологи в образовании: создание и использование цифрового повествования (DIGITAL STORYTELLING)
Media technologies in education: creation and use of digital storytelling
Authors: Подліняєва, Оксана Олександрівна
Подлиняева, Оксана Александровна
Podlinyayeva, Oksana Oleksandrivna
Keywords: медійні технології
медийные технологи
media technologies
сторітеллінг
сторителлинг
рagetelling
цифрова розповідь
цифровое повествование
digital storytelling
інформаційно-комунікаційна компетентність
информационно-коммуникационная компетентность
information and communication competence
навчальний процес
учебный процесс
educational process
Issue Year: 2017
Publisher: СумДПУ ім. А.С. Макаренка
Citation: Подліняєва О.О. Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (Digital Storytelling). Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2017. Випуск 4 (14). С. 256-260.
Abstract: Стаття присвячена огляду особливостей використання та створення цифрової розповіді (digital storytelling) як однієї з освітніх медійних технологій. У статті представлено опис технології сторітеллінгу, а також подано різні класифікації цифрових розповідей та алгоритм роботи над їх створенням; наведено приклади практичного застосування даної технології у професійній діяльності педагога. В роботі представлено огляд ряду програмних продуктів і форматів, що дозволяють організувати мультимедійний контент, перераховані інструменти, що полегшують підбір матеріалів для розробки і публікації цифрової розповіді. Виявлено спектр компетенцій, які формуються в процесі розробки цифрової розповіді. Стаття також розглядає питання розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя і учня як необхідної умови використання можливостей цифрових розповідей у навчальному процесі. Статья посвящена обзору особенностей использования и создания цифрового повествования как одной из образовательных медийных технологий. В статье представлено описание технологии сторителлинга, а также подано ряд классификаций цифровых повествований и алгоритм работы над их созданием; предложены примеры практического использования данной технологии в профессиональной деятельности педагога. В работе представлен обзор программных продуктов и форматов, которые позволяют организовать мультимедийный контент, перечислены инструменты, облегчающие подбор материалов для разработки и публикации цифрового повествования. Выявлено спектр компетенций, формирующихся в процессе разработки цифрового повествования. Статья также рассматривает вопрос развития информационно-коммуникационной компетентности учителя ы ученика как необходимого условия использования возможностей цифрового повествования в учебном процессе. The paper describes the usage and creation of digital narratives (digital storytelling) as one of educational media technologies. The article presents the description of technology to storytelling, and presents various classifications of the digital stories and the algorithm works over their creation; examples of practical application of this technology in the professional activity of a teacher. The paper presents an overview of the range of software products and formats that allows you to organize multimedia content, these tools facilitate the selection of materials to design and publish a digital story. The identified range of competencies, which are formed in the process of developing a digital story. The article also examines the evolution of information and communication competence of teacher and student as essential for the use of digital stories in the educational process.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/169
Appears in Collections:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podlinyayeva_Media_Technologies_In_Education.pdf1.01 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.