Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Назва: Естетичне виховання: середовищний підхід
Інші назви: Эстетическое воспитание: средовой подход
The aesthetic education: the environment approach
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: середовище
среда
environment
естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
школярі
школьники
of school pupils
Рік публікації: 2016
Видавець: Київ-Суми : НІКО
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Естетичне виховання: середовищний підхід: навч. - метод. посіб. / Лариса Сєрих. – Київ-Суми : НІКО, 2016. – 210 с.
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні та методичні засади створення естетичного середовища, запропоновано вектори їх створення. Розглянуто коло питань, тісно пов’язаних із практичною естетичною діяльністю навчальних закладів, зокрема підлітків. Запропонований зміст навчально-методичного посібника є частиною наукового дослідження "Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків", деякі аспекти якого було висвітлено в однойменній монографії. Адресований науковій громаді, педагогам вищих, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, аспірантам, магістрантам, студентам педагогічних університетів, учителям. В учебно-методическом пособии изложены теоретические и методические основы создания эстетической среды, предложены векторы их создания. Рассмотрен круг вопросов, тесно связанных с практической эстетической деятельностью учебных заведений, в частности подростков. Содержание учебно-методического пособия является частью научного исследования "Взаимодействие общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков", некоторые аспекты которого были рассмотрены в одноименной монографии. Адресовано научному сообществу, педагогам высших, общеобразовательных, внешкольных учебных заведений, аспирантам, магистрантам, студентам педагогических университетов, учителям. In the teaching manual outlines the theoretical and methodological basis for the creation of aesthetic environment the proposed vectors of their creation. Considered a range of issues closely related to practical aesthetic activities in educational institutions, in particular teenagers. The proposed content of the training manual is part of a research study "Interaction of secondary and primary schools in the aesthetic education of teenagers", some aspects of which were discussed in the same monograph. Addressed to the scientific community, teachers of higher, secondary, school educational institutions, graduate students, undergraduates, students of pedagogical universities, teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/179
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_The_Environment_Approach.pdf2.57 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.