Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-13T06:39:29Z-
dc.date.available2021-07-13T06:39:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків. Імперативи розвитку громадянського суспільства у забезпеченні національної конкурентоспроможності. І міжн. наук. -практ. конф. Секція 5. Освіта та педагогіка. (Батумі, Грузія. 13-14 грудня 2018 р.). Included in ACADEMIA.EDU Editor: Prof. Dr. B. Gechbaia. Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі). V. II. 328 с. С.186–189.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання, що пов’язане із дослідженням реалізації суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, що полягає у сприянні становленню підлітка як суб’єкта, здатного до самовизначення. В статье рассмотрены вопросы, что связано с исследованием реализации субъектно-деятельностного подхода в эстетическом воспитании подростков во взаимодействии общеобразовательных и внешкольных учебных заведений, заключается в содействии становлению ребенка как субъекта, способного к самоопределению. The article considers the issue related to the study of the implementation of the subject-activity approach in the aesthetic education of adolescents in the interaction of secondary and out-of-school educational institutions, which is to promote the development of adolescents as a subject capable of self-determination.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherPublishing house «Kalmosani» (Тбілісі)uk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UK
dc.subjectаксиологичный подходuk_UK
dc.subjectaxiology approachuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UK
dc.subjectcompetence approachuk_UK
dc.subjectособистісно зорієнтований підхідuk_UK
dc.subjectличностно-ориентированный подходuk_UK
dc.subjectpersonality oriented approachuk_UK
dc.subjectсуб’єктно-дiяльнісний підхідuk_UK
dc.subjectсубъектно-действенный подходuk_UK
dc.subjectsubject-activity approachuk_UK
dc.titleАксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітківuk_UK
dc.title.alternativeАксиологичный, компетентностный, личностно- ориентированный и субъектно-действенный подходы к эстетическому воспитанию подростковuk_UK
dc.title.alternativeAxiology, competence, personality oriented and subject-activity according teenager’s aesthetic educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Axiology_Competence_Personality.pdf330.3 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.