Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-13T06:39:29Z | - |
dc.date.available | 2021-07-13T06:39:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих Л. В. Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків. Імперативи розвитку громадянського суспільства у забезпеченні національної конкурентоспроможності. І міжн. наук. -практ. конф. Секція 5. Освіта та педагогіка. (Батумі, Грузія. 13-14 грудня 2018 р.). Included in ACADEMIA.EDU Editor: Prof. Dr. B. Gechbaia. Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі). V. II. 328 с. С.186–189. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання, що пов’язане із дослідженням реалізації суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, що полягає у сприянні становленню підлітка як суб’єкта, здатного до самовизначення. В статье рассмотрены вопросы, что связано с исследованием реализации субъектно-деятельностного подхода в эстетическом воспитании подростков во взаимодействии общеобразовательных и внешкольных учебных заведений, заключается в содействии становлению ребенка как субъекта, способного к самоопределению. The article considers the issue related to the study of the implementation of the subject-activity approach in the aesthetic education of adolescents in the interaction of secondary and out-of-school educational institutions, which is to promote the development of adolescents as a subject capable of self-determination. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі) | uk_UK |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UK |
dc.subject | эстетическое воспитание | uk_UK |
dc.subject | aesthetic education | uk_UK |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UK |
dc.subject | аксиологичный подход | uk_UK |
dc.subject | axiology approach | uk_UK |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UK |
dc.subject | competence approach | uk_UK |
dc.subject | особистісно зорієнтований підхід | uk_UK |
dc.subject | личностно-ориентированный подход | uk_UK |
dc.subject | personality oriented approach | uk_UK |
dc.subject | суб’єктно-дiяльнісний підхід | uk_UK |
dc.subject | субъектно-действенный подход | uk_UK |
dc.subject | subject-activity approach | uk_UK |
dc.title | Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків | uk_UK |
dc.title.alternative | Аксиологичный, компетентностный, личностно- ориентированный и субъектно-действенный подходы к эстетическому воспитанию подростков | uk_UK |
dc.title.alternative | Axiology, competence, personality oriented and subject-activity according teenager’s aesthetic education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Axiology_Competence_Personality.pdf | 330.3 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.